۰
امام جمعه چابهار؛

مقابله با نفوذ بیگانگان در زمینه بی بندوباری و بی حجابی/جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب داغی بر دل دشمنان

امام جمعه چابهار گفت: امروز انقلاب هر چه دارد از فرهنگ شهداست و نباید دفاع مقدس توسط افراد بیگانه تحریف شود همانطور که دشمن این انقلاب را تهدید می کرد امروز به کوری چشمشان چهلمین سالگردمان پیروزی مان را جشن خواهیم گرفت.
مقابله با نفوذ بیگانگان در زمینه بی بندوباری و بی حجابی/جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب داغی بر دل دشمنان
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه امروز اظهار کرد: امروز سالروز پیام تاریخی امام راحل به گورباچف است وقتی که آیت الله جوادی آملی مانور ابلاغ پیامی بود که از دید و بینش بالای امام نشان داشت.
وی با اشاره به هجمه های وارد شده از سوی دشمن در روزهای اخیر در خصوص دفاع مقدس افزود: امروز انقلاب هر چه دارد از فرهنگ شهدا دارد و نباید دفاع مقدس توسط افراد بیگانه تحریف شود.
امام جمعه چابهار ادامه داد: اخیرا مهمترین فرهنگ کشور ما مورد تهاجم قرار گرفته اشت، باید رزمندگان دفاع مقدس، عملیات های ما را تشریح کرده تا فرهنگ غنی دفاع مقدس حفظ شود، ما در کربلای ۵ توفیقات زیادی داشتیم که جزء افتخارات ماست و نفوذی های داخلی قصد توطئه دارند و امروزه استکبار و آمریکا در منطقه شکست خورده و خروجشان از منطقه، نشان از این ضعف است.
وی سالروز توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاشاه را عامل استکبار دانست و تاکید کرد: آن روز نشان از گمراهی بالای شاه بوده که به اجبار چادر از سر زنان برمی داشتند و این جنایتی بود که اگر جامعه دچار فساد و بی بندوباری شود از رشد و تولید باز خواهد ماند همانطور که امروزه نیز عده ای با نفوذ، قصد دارند فرهنگ حجاب و عفاف را مورد لطمه قرار دهند با انتقاد به چادر یا ورود زنان به ورزشگاه نشان از بی تدبیری ها می باشد.
خطیب جمعه شهرستان چابهار، یاد و خاطره شهدای قیام ۱۹ دی را گرامی داشت و عنوان کرد: خون پاک این شهدا منجر به چهلم گرفتن ها در شهرستان تبریز و جهرم و یزد شد و این چهلم ها، ریشه ظلم را خشکانده و باعث پیروزی انقلاب شده است.
خطیب نماز جمعه چابهار تشریح کرد: حادثه واژگونی اتوبوس که منجر به کشته شدن تعدادی از دانشجویان شد تمثیلی از عملکرد عده ای می باشد که ۳۰ سال قبل ساختمان دانشگاه ها را در جاهایی غیرکارشناسی ساختند و زمینه ساز حوادث شدند و امروزه آنها نیز باید جوابگو باشند.
حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: عده ای با این حادثه قصد تشنج را دارند، چرا در خصوص حادثه آتش سوزی زاهدان و انتحاری تاسوعای حسینی چابهار که ۴۰ نفر شهید شدند، سکوت کردنده اند اینها برخی فتنه های دشمن است که باید روشنگرانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب: 452791
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *