۰

آشنایی با استاندارد های توزیع کالا در راستای مبارزه با تورم بازار

رئیس استاندارد چابهار گفت: دومین دوره آموزشی آشنایی با استاندارد و قوانین استاندارد مرتبط با توزیع کالا و خدمات در شهرستان چابهار برگزار شد.
آشنایی با استاندارد های توزیع کالا در راستای مبارزه با تورم بازار
به گزارش چهاربهاران ناصر جدگال در دومین دوره آموزشی استاندارد سازی توزیع کالا در چابهار اظهار کرد: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه اولین دوره آموزشی آشنایی با استاندارد و قوانین استاندارد مرتبط با توزیع کالا و خدمات در روز چهارشنبه مورخ ۱۲ دی ماه سالجاری در شهرستان چابهار برگزار شد.
وی با اشاره بین هماهنگی بین اصناف چابهار افزود: روسای اتحادیه های اصناف، مسئولین فروشگاههای زنجیره ای، مسئولین فروشگاههای تعاونی مصرف و کارشناسان دستگاههای اجرای با ارتباط تنگاتنگ می توانند تورم در بازار را کنترل کنند.
رئیس استاتدارد چابهار ادامه داد: پیشرفت های حاصل شده از تاریخچه استاندارد سازی، سیستم های استاندارد سازی، ارزیابی انطباق، مبانی حقوقی استاندارد مرتبط با توزیع کالا و خدمات براساس قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد باعث ترقی و کیفیت بازار خواهد شد.
وی توجه به استاندارد را در اقتصاد بازار مهم برشمرد و تاکید کرد: اگر کالای غیراستاندارد در بازار پخش شود مطمئنا بی نظمی حاصل و ثبات قیمت های متورم خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره های باعث پیشرفت علمی در زمینه استاندارد سازی خواهد شد لذا تلاش می شود تا این جلسات به صورت مستمر برگزار شود.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 452787
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *