۰

راه اندازی سیستم HIS در محل کلینیک ویژه درمانی چابهار

مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: برای رفاه حال شهروندان سیستم نوبت دهی کلینیک ویژه درمانی به زودی از محل بیمارستان امام علی (ع) در مجاورت ستاد منتقل خواهد شد.
راه اندازی سیستم  HIS در محل کلینیک ویژه درمانی چابهار
مسعود اعلایی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در طی سه هفته گذشته شهروندانی که نیاز درمانی به متخصص کلینیک ویژه چابهار داشتند مجبور بودند برای نوبت دهی ابتدا به بیمارستان امام علی علیه السلام مراجعه کنند و بعد از آن به محل کلینیک ویژه در مجاورت شبکه بهداشت که هزینه های رفت و آمد و زمان بز را برای بیماران به دنبال داشت‌.
وی با اشاره به حضور مسئول امور مالی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر طی بازدید که از کلینیک تخصصی افزود: جلسه ای تحت عنوان بررسی مشکلات از جمله سیستم نوبت دهی، درآمد بیمارستان و سیستم HIS در بیمارستان چابهار برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: راهکار ها و پیشنهادیی جهت بررسی به دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر منعکس شد تا قوانین تکریم ارباب رجوع به نحو احسن انجام شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمام همت و تلاش های شبکه بهداشت چابهار برای خدمات رسانی به مردم در حال انجام است و مردم می توانند نظرات و مشکلات خود زا با این ستاد آزادانه در میان بگذارند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 452781
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *