۰

دفتر ارتباط دانشگاه با استاندارد در دانشگاه دریانوردی چابهار افتتاح شد+ تصاویر

با حضور مسئولان کشوری و استانی دفتر ارتباط دانشگاه با استاندارد در دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار افتتاح شد.
دفتر ارتباط دانشگاه با استاندارد در دانشگاه دریانوردی چابهار افتتاح شد+ تصاویر
 به گزارش چهاربهاران، ریس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در حاشیه این مراسم با اشاره به اینکه دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار از تخصصی ترین دانشگاه‌های کشور است اظهار کرد: با توجه به بحث تدوین استانداردهای ملی و بین المللی وظرفیت هایی که این دانشگاه در رشته های دریایی و همچنین آشنایی اعضای هیئت علمی دریایی باقوانین و آئین نامه ها دارند این پتانسیل تخصصی می تواند برای بهبود شاخص های استاندارد بسیار موثر و کاربردی باشد.

محمود نصیری افتتاح این دفتر را یک اتفاق خوشایند عنوان کرد و افزود: این یک اتفاق خوشایند برای همکاران دانشگاه تخصصی دریانوردی وعلوم دریایی چابهار و همکاران سازمان ملی استاندارد کشور است تا از توان یکدیگر در راستای رسیدن به اهداف تعیین شده بهره مند شوند.

مدیرکل اداره استاندارد سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به قانون جدید استاندارد، وظایف جدیدی در دستور کار ما قرار دارد تا بتوانیم از ظرفیت‌های مختلفی که در سطح استان و کشور وجود دارد استفاده کنیم.

اسماعیل عاقلی توانمندی های بالای علمی و تخصصی در ابعاد مختلف را از مهمترین عوامل حضور مسئولان سازمان ملی استاندار کشور در دانشگاه و افتتاح دفتر ارتباط دانشگاه با استاندارد برشمرد و افزود: به طور حتم با توجه به توانمندی های تخصصی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در زمینه های مختلف، از ظرفیت‌های دانشگاه در راستای تدوین استانداردهای ملی و بین المللی و ظرفیت های آزمایشگاهی و آموزشی با کمک اساتید دانشگاه بهره خواهیم گرفت.

به گفته وی، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با دارا بودن هیات علمی متخصص و امکانات تخصصی، از دانشگاه‌های تخصصی کشور در خصوص استانداردهای بین المللی به شمار آمده و ما نیز استانداردهای مختلفی را در حوزه ملی و بین‌االمللی داریم که با مشارکت و استفاده از توانمندی های این دانشگاه خواهیم توانست پیشرفت های خوبی را در این زمینه ها شاهد باشیم.






انتهای پیام/
 
سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 452770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *