۰
امام جمعه چابهار در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی:

سران فتنه آلت دست استکبار جهانی

امام جمعه چابهار گفت: در زمان فتنه هشت ماه کشتند و تشنج ایجاد کردند حتی در محرم با قالب کردن عاشورای سبز می رقصیدند بسیجی را در آتش سوزاندند و رهبری هشت ماه صبوری کرد ولی هنوز هم متنبه نشده اند.
سران فتنه آلت دست استکبار جهانی
به گزارش چهاربهاران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در مراسمی که به مناسبت نهم دی با حضور مردم، مسئولان و اقشار مختلف در مسجد امام حسین علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: سران فتنه در سال ۸۸ آلت دست استکبار شدند رهبر معظم انقلاب همان لحظه اول به موسوی و کروبی پیغام فرستاد ولی آنها گفته بودند باید این انتخابات باطل شود، چهل میلیون نفر رای دادند و موسوی و کروبی با وقاحت و از راه آشوب نه مسیر قانونی خواستار ابطال انتخابات شده بودند.

وی با توصیه به دوری از غرب افزود: رئیس مجلس، وزرا، رئیس دولت و مدیران کشور اگر سراغ مذاکره با اروپا و ترامپ بروید بدانید شما را به دوران شاه بازخواهند گرداند و گرفتار خسارت و بدبختی خواهید شد، اسیر دست استکبار جهانی شده و به زوال خواهید رفت.


امام جمعه چابهار ادامه داد: اگر سراغ خودکفایی و ایمان خودتان بروید خداوند یاری گر شما خواهد بود، مسئولان و جوانان اگر دنبال حزب بروید منحرف می شوید مگر اطاعت از ولایت فقیه که هدایت گر شما خواهد بود.

وی زورگویی آمریکا را علنی عنوان و تاکید کرد: اگر تمام امکاناتمان برای غرب بیاوریم راضی نخواهند شد، فتنه های دیگری در راه است و باید همت خود را با ولایت فقیه متکی به خداوند متعالی کنید، مردم خود جوش ۹ دی به خیابان ها آمدند و ملت فتنه گران را رسوا کرد.

خطیب نماز جمعه چابهار تشریح کرد: آقای کروبی و موسوی، این انقلاب شما را عزت داد و آیا راهش این است که به آمریکا چراغ سبز نشان دهید، کسانی که دارند فتنه درست میکنند توصیه میکنم اگر دست برندارید ۹ دی های شدید تری در راه است.



وی وعده های انتخاباتی دولت را توخالی دانست و اذعان کرد: آقای رئیس جمهور گرانی در این منطقه دارد کمر مردم را خم می کند ۴۵ هزار تومان شما یکروزه خرج می شود تو که می گفتنی چنان رونق اقتصادی ایجاد کنم ولی حالا داری سبدکالا می دهی چه شد وعده های انتخاباتی که بیان می کردی.

وی در پایان خاطرنشان کرد: الان می گویند ما می خواهیم FATF را اجرا کنیم تا از غرب از ما راضی شود، حتی اگر مانند آل سعود طلاهای کشورتان را هم به گردنشان بیندازید باز هم راضی نخواهند شد.


انتهای پیام/
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب: 452753
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *