۰

۹ دی نمادی از پیوند ناگسستنی ملت و آرمان های انقلاب اسلامی

دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری چابهار گفت: ۹ دی به استکبار جهانی نشان داد که این ملت بصیرت دارند و بعد از هشت ماه صبوری میثاق با رهبری و آرمان های والای انقلاب را به رخ جهانیان کشیدند.
۹ دی نمادی از پیوند ناگسستنی ملت و آرمان های انقلاب اسلامی
عبدالغفور حوت در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در دی ماه سال ۸۸ استکبار جهانی با استفاده از ساده لوحی برخی عناصر داخلی قصد برپایی انقلاب های مخملی را داشت که این فتنه با کمک خداوند و بصیرت ملت خنثی شد.
وی با اشاره به ضمانت این انقلاب در مقابل بیگانگان افزود: شهدا سرمایه های معنوی این انقلاب محسوب می شوند و مطمئنا خون ارزشمند این بزرگواران در طوفان ها و تلاطم های مهیب نگهبان و پایدار این کشتی خواهد بود.
دکترای جغرافیا و برنامه ریزی شهری چابهار ادامه داد: ما از آرمان های امام راحل دست برنداشته و تا آخرین قطره خون خود نخواهیم گذاشت دست متجاوزان و نابکاران به این مرز و بوم برسد.
وی فتنه گران را آلت دست آمریکا دانست و تاکید کرد: وقتی دشمن از حرکتی به صورت علنی حمایت میکند باید در درستی آن جوشش شک و تردید کرد همانطور که اسرائیل و آمریکا از آشوب ها دفاع کردند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: فتنه یکی از بدترین حربه های شیطان است چراکه کاری می کند افراد فاقد بینش سیاسی از جامعه روز کشور به یکباره مسیر منحرفی را رفته و باعث تباهی مسلمانان می شود.
انتهای پیام/
يکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۱۲
کد مطلب: 452746
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *