۱

آبرسانی به روستاهای چابهار در سایه بی توجهی دولت پرزیدنت روحانی!

در هیاهوی انتخابات سال ۹۶، شهرستان چابهار بیشترین رای انتخاب ریاست جمهوری را به صندوق دولت تدبیر و امید انداخت ولی امروز اقدامی در خصوص احداث آب شیرین کن در دریای عمان رویت نمی شود تا عطش تشنگی را در روستاها رفع کند.
آبرسانی به روستاهای چابهار در سایه بی توجهی دولت پرزیدنت روحانی!
به گزارش چهاربهاران کلنگ زنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در هفته گذشته امیدها را در دل محرومیت های چابهار زنده کرد بیمارستانی که قرار است با فروش تملیکی دارائی های وزارت بهداشت در چابهار ساخته شود نه با بودجه تخصیص یافته همانند بیمارستان ایرانشهر!
آیا مردم چابهار لیاقت ندارند که بودجه ای اختصاصی برای استحصال آب دریای چابهار دریافت کنند تا حق رای مردم را از گردن خود وانهید چراکه بودجه های کلان دولت شما در سازمان منطقه آزاد چابهار، شیلات و اداره بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان صرف هزینه های سازمانی و هدف دار خودشان می شود نه مردم!
اگر وزارت نیرو مجوز تضمین خرید آب به بخش خصوصی نمی دهد خود آستین بالا زده و وارد عمل شود، آب و فاضلاب کشور نه میدان می دهد و نه میدان داری می کند و مردم باید وسط این قائله بسوزند و بسازند.
آقایان شهلی بر و ناروئی شما که توانایی مطالبه حقوق از دست رفته مردم خود را ندارید بیش از این حق الناس بر گردن خود مگذارید و اگر نمی توانید جوابگوی مشکلات مردم باشید بروید تا شخص شایسته تر از شما بر کرسی ادارات آب و فاضلاب شهری و روستایی بنشینند مردم انقلاب کرده اند تا شایسته سالاری حکمفرما باشد نه رابطه بازی!
مردم بیش از ۴۶۰ روستای چابهار در کنار دریای بیکران فی الواقع بخاطر ناکارآمدی مدیران مربوطه و بی توجهی مسئولان مرتبط دولتی مصداق ضرب المثل از تشنگی مردن در کنار دریا شده و آقایان سرشان را با افتخار مانند کبک در برف فرو برده و نم پس نمی دهند!
جناب آقای موهبتی شما که امروز سکاندار استانداری دومین استان پهناور کشور می باشید بیشتر از درد و غم مردم چابهار آگاهید، شما که روزی فرماندار این شهر استراتژیک بودید و امروز قدرت تصمیم گیری و عمل کامل را در اختیار دارید بهتر نیست آبرسانی به مردم محروم چابهار را کلید بزنید.
انتهای پیام/
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب: 452740
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *