۰

اظهار نظر سرمربیان تیم‌های ملی کشتی پس از رقابت‌های انتخابی

سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی پس از مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی، نظر خود را درباره این مسابقات اعلام کردند.
اظهار نظر سرمربیان تیم‌های ملی کشتی پس از رقابت‌های انتخابی
به گزارش چهاربهاران، مرحله اول رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان روز‌های ۵، ۶ و ۷ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و نفرات برتر مجوز حضور در رقابت‌های بین المللی جام جهان پهلوان تختی را به دست آوردند.
غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره این رقابت‌ها اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی تدوین شده رقابت‌های انتخابی برگزار شد و طبیعی هم بود که شاهد انجام مسابقات ایده آل در همه اوزان نباشیم، اما واقعاً در برخی وزن‌ها دیدار‌های حساس و قابل قبولی انجام شد که کادر فنی نفرات مورد نظر را شناسایی کرد.
دارنده ۴ مدال نقره و برنز جهان افزود: نفراتی که در رقابت‌های انتخابی توانستند نظر کادر فنی را به خود جلب کنند علاوه بر آنکه جواز حضور در مسابقات بین المللی جام تختی را به دست آوردند این شانس را نیز خواهند داشت تا در اردوی‌های تیم ملی حضور پیدا کنند.
محمدی درباره این سوال که آیا کشتی گیران جوان در مرحله اول انتخابی تیم ملی، کادر فنی را به آینده امیدوار کردند یا خیر گفت: واقعیت امر این است که ما در این مرحله انتظار داشتیم هر کشتی گیری مدعی پوشیدن دوبنده تیم ملی است بیاید و توانمندهایش را ثابت کند، این موضوع برای ما خیلی مهم بود، اما در مورد سوال شما هم باید عرض کنم تعدادی کشتی گیر که بِشود روی آن‌ها حساب کرد هم دیده شدند که ان شاالله برای آن‌ها هم برنامه داریم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خاطرنشان کرد: برای آنکه زمان را از دست ندهیم خیلی زود و از اوسط همین هفته مرحله دوم اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد تا برای حضور در رقابت‌های جام تختی آماده شویم.
محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز درباره برگزاری رقابت‌های مرحله نخست انتخابی تیم ملی گفت: به طور حتم با توجه به اینکه نفرات اصلی در مرحله نخست انتخابی تیم ملی حضور نداشتند سطح کیفی مسابقات چندان بالا نبود، اما به هر صورت اکثر داشته‌های ما در اوزان مختلف همین نفرات هستند و باید برای رسیدن به ترکیب جام تختی این مسابقات برگزار می‌شد.
دارنده مدال نقره جهان درباره رقابت‌های جام تختی اظهار داشت: با خارج شدن رقابت‌های کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی از سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی که البته با درخواست خود ما این اتفاق صورت گرفت تعداد کشتی گیران بیشتری را می‌توانیم در این تورنمنت محک بزنیم که به اعتقاد من جدال کشتی گیران ایرانی رقیب در هر وزن بسیار مفید واقع خواهد بود.
بنا افزود: دقیقاً نمی‌دانم چه کشور‌هایی در جام تختی حضور خواهند داشت، اما امیدوارم تیم‌هایی مثل روسیه، آذربایجان و ترکیه در این تورنمنت شرکت کنند تا شاهد برگزار هر چه بهتر این تورنمنت به لحاظ کیفی هم باشیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: رقابت‌های جهانی سال ۲۰۱۹ قزاقستان به عنوان یکی از مهمترین مسابقات برای کسب سهمیه کامل المپیک توکیو است هر چند کار بسیار سختی داریم، اما امیدوارم در همین مسابقات به آ. نچه می‌خواهیم برسیم.

انتهای پیام/
شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 452727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *