۰

ارائه خدمات توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی نسبت به زندانیان چابهار

مدیر حمایتی و مراقبتی زندان های استان سیستان و بلوچستان گفت: توجه به معیشت و حل مشکلات خانواده زندانیان جزو ضروریات در حیطه عملکرد بهزیستی هر شهرستان محسوب می شود و نباید دغدغه مخارج و مشکلات مانع پیشرفت اجتماعی خانواده ها شود.
ارائه خدمات توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی نسبت به زندانیان چابهار
به گزارش چهاربهاران صادق ملا الهی طی جلسه ای که با حضور مدیر عامل حمایت از زندانیان چابهار در بهزیستی چابهار برگزار شد، اظهار کرد: بررسی و راهکارهای حمایت از خانواده زندانیان در چابهار بایستی جزو امور با اولویت این شهرستان و دغدغه مسئولان باشد.
وی با اشاره به راهکارهای حمایتی لازم در این خصوص افزود: تداوم در طرح حمایت از خانواده های زندانیان و برگزاری کارگاههای آموزشی مشاوره ای، مداخله در بحرانهای فردی، خانوادگی، اجتماعی برای خانواده های زندانی بسیار بااهمیت است.
مدیر حمایتی و مراقبتی زندان های سیستان و بلوچستان ادامه داد: قطعا چنین جلساتی باعث بهبود و افزایش خدمات برای خانواده های زندانیان خواهد شد و باید شرایطی ایجاد شود تا از آسیب های اجتماعی در خلا یکی از اعضای خانواده جلو گیری کند.
وی هدف بهزیستی را فراهم آوردن زندگی بهتر برای اقشار تحت نظر دانست و تاکید کرد: وقتی بهزیستی با انگیزه و تلاش بیشتری در این راستا همراهی و همکاری کند با ارائه خدمات توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی نسبت به زندانیان و خانواده های افراد گرفتار در زندان می تواند جامعه ای سالم تر را ضمانت کند.
ملا الهی در پایان خاطرنشان کرد: جهت افزایش انگیزه و امیدواری بیشتر افرادی که سهوا به اشتباهاتی گرفتار شده اند یا از رفتار خویش پشیمان شده اند می توان از آنان به عنوان زندانیان راه باز استفاده کرد و در این حیطه فراگیری مهارت های مختلف و فراهم نمودن فرصت های اشتغال پس از ترخیص قابل اهمیت است.
انتهای پیام/
جمعه ۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب: 452717
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *