۰

شب خاطره ملی نیروی دریایی در کنارک برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان گفت: سومین شب خاطره ملی نیروی دریایی ارتش با عنوان «دریادلان مشرقی» در شهرستان کنارک برگزار می‌شود.
شب خاطره ملی نیروی دریایی در کنارک برگزار می‌شود
به گزارش چهاربهاران، مصطفی سیاسر رئیس حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان گفت: سومین شب خاطره ملی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با عنوان «دریادلان مشرقی» پنجشنبه ششم مهرماه در منطقه سوم دریایی نیروی دریایی در شهرستان کنارک برگزار می‌شود.
رئیس حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه شب خاطره محفلی است که در آن حوزه هنری تلاش دارد زیبایی حماسه‌های مردمی را در قاب خاطره منعکس کند، گفت: این شب خاطره در راستای تفاهم‌نامه‌ای که در سال‌های اخیر میان حوزه هنری و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی منعقد شده برگزار می‌شود و تلاش دارد رشادت‌هایی که موجب قدرت و اقتدار دریایی جمهوری اسلامی ایران شده را در قالب خاطرات به جامعه منعکس کند.
وی اضافه کرد: این برنامه با حضور خانواده معزز شهدای، تعدادی از مدیران فرهنگی کشوری، تعدادی از فرماندهان ارشد نیروی دریایی ارتش، اصحاب هنر و رسانه سیستان و بلوچستان و سایر اقشار علاقه‌مند برگزار می‌شود.
سیاسر تاکید کرد: حوزه هنری تلاش دارد که اقشار مختلف مردم این نهاد را به عنوان مرجعی برای ثبت و ضبط هنری و ادبی خاطرات بشناسند و به آن مراجعه کنند؛ چرا که اعتقاد داریم اتفاقی که کتابی با وجه ادبی و هنری می‌تواند رقم بزند هیچگاه کتب تاریخی و مستند رقم نخواهند زد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 452708
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *