۰

واکنش رسانه‌های ویتنامی به فهرست نهایی تیم ملی ایران

اعلام فهرست ۲۳ نفره تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ واکنش رسانه‌های ویتنامی را در پی داشت.
واکنش رسانه‌های ویتنامی به فهرست نهایی تیم ملی ایران
به گزارش چهاربهاران، پس از این که کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اسامی تیم ۲۳ نفره ایران را برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات متحده عربی، اعلام کرده است، رسانه‌های مختلف ویتنام، یکی از حریفان ایران در مرحله گروهی این رقابت ها، به بررسی این فهرست پرداختند. اند.
نکته‌ای که مورد توجه رسانه‌های ویتنامی قرار گرفته حضور ستاره‌های پر تعداد در فهرست اعلام شده از سوی کی روش است.
سایت «وی تی وی نیوز» با انتشار فهرست تیم ملی ایران نوشت: حریف ویتنام ستاره‌های جام جهانی ۲۰۱۸ را برای رقابت‌ها آورده است.
در فهرست ایران برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، بیشتر بازیکنانی حضور دارند که به تازگی در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت کرده داشتند.
به طور مشخص، این تیم به عنوان یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی مسابقات قاره‌ای است و با مجموعه‌ای از نام‌هایی که در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت داشتند، یکی از قوی‌ترین تیم‌ها است.
کارلوس کی روش در مجموع بازیکن ۱۹ را که در جام جهانی ۲۰۱۸ شرکت داشتند، در فهرست خود قرار داده است. این رقم جاه طلبی‌های ایران را برای معتبرترین مسابقات آسیا نشان می‌دهد.
این سایت در ادامه می‌افزاید: از ۲۳ بازیکن ایرانی دعوت شده، ۹ بازیکن در اروپا بازی می‌کنند. به طور مشخص، «علیرضا جهانبخش» بازیکنی است که در فوتبال درجه یک در لیگ برتر بازی می‌کند. علاوه بر این، کریم انصاری فرد، مهاجم ناتینگهام نیز دعوت شده است.
بدشانس‌ترین غایب ایران در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹، سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی این تیم است که به علت مصدومیت نمی‌تواند در این بازی‌ها شرکت نکند.
در حال حاضر ایران به دلیل پیروزی‌ها در قاره آسیا رتبه اول را در اختیار دارد. با این حال، آخرین باراین تیم سال ۱۹۷۶ قهرمان آسیا شد. به همین علت، ارتش مربی کارلوس کی روش در رقابت‌های امسال در امارات متحده عربی، نقطه اوج را هدف گرفته است.
طبق برنامه زمانبندی شده، ایران در دور دوم گروه D در تاریخ ۱۲ ژانویه با ویتنام روبرو خواهد شد. پیش از این، معلمان پارک هان سئو در تاریخ ۸ ژانویه در مسابقه افتتاحیه با عراق آغاز به کار کردند.
سایت «voh online» هم نوشت، تیم ایران، بزرگترین حریف ویتنام در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، رسما لیست ۲۳ نفره خود را برای این بازی‌ها اعلام کرد.
براساس لیستی که توسط کارلوس کی روش اعلام شده، ایران بیشتر بازیکنانی را که تابستان امسال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شرکت داشتند را به امارات متحده عربی می‌برد.
با این ترکیب، تیم ایران به وضوح به دنبال عنوان قهرمانی در آسیا است که ۴۲ سال است منتظر آن است. در تاریخ این مسابقات، ایران سه بار روی سکوی نخست قرار گرفته است، اما آخرین باری آن‌ها این جام را بالای سر بردند، سال ۱۹۷۶ بود.
ایران سعید عزت اللهی و علی قلی زاده را به علت آسیب دیدگی در اختیار نخواهد داشت.
ایران در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۹ در دیداری دوستانه با قطر روبرو خواهد شد. در جام ملت‌ها ۲۰۱۹، تیم کی روش در گروه D. در کنار عراق، ویتنام و یمن قرار دارد. بر اساس برنامه، ایران در روز ۷ ژانویه با یمن دیدار خواهد کرد و سپس به مصاف ویتنام (۱۲ ژانویه) و عراق (۱۶ ژانویه) خواهد رفت.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 452695
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *