۰
رئیس اداره استاندارد چابهار خبر داد؛

شرکت در دوره استاندارد سازی تجهیزات بادی، ورزشی و زمین های بازی

رئیس اداره استاندارد چابهار گفت: برای استاندارد سازی فضاهای ورزشی از قبیل پارک های و فضای سبز، باشگاه های ورزشی و بدنسازی و تجهیزات بازی بادی کودکان دوره آموزشی در زاهدان برگزار خواهد شد.
شرکت در دوره استاندارد سازی تجهیزات بادی، ورزشی و زمین های بازی
ناصر جدگال در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: دوره آموزشی استاندارد سازی وسایل بدنسازی، زمین بازی، دوره آموزشی وسایل، تجهیزات، کف پوش های پارک ها و زمین های بازی در مرکز استان برگزار خواهد شد و اعضای مرتبط با این موارد از چابهار اعزام می شوند.
وی با اشاره به تاثیر این دوره در فضاهای مختلف افزود: مکان هایی که ممکن است امکان خطر آفرینی بیشتری برای کودکان و ورزشکاران داشته باشد بایستی استاندارد سازی و ایمن سازی شوند.
رئیس استاندارد چابهار ادامه داد: استاندارد جزو ملزومات هر منطقه ای محسوب می شود لذا توجه به این مهم در کاهش اتفاقات و سوانح بسیار موثر است.
وی با اشاره به علاقمندان برای شرکت در این دوره ها تاکید کرد: دستورالعمل اجرایی، زمان و مکان برگزاری دوره به فرمانداری چابهار ارسال شده و شرکت کنندگان با حضور در این مهم از آگاهی بهتری نسبت به قبل برخودار خواهند شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته نیز با بررسی مهدکودک های کنارک اقدامات ایمنی و حفظ سلامت کودکان به مدیران مذکور داده شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 452685
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *