۰

ارزیابی شاخص های بهداشتی در روستاها و نقاط محروم چابهار

رئیس شبکه بهداشت و درمان چابهار گفت: در حال حاضر تیم پزشکی این اداره با حضور در محل های متفاوتی همچون روستای میرثوبان نسبت به وضعیت بهداشتی مراکز خدمات جامع سلامت اقدام می کنند.
ارزیابی شاخص های بهداشتی در روستاها و نقاط محروم چابهار
مسعود اعلایی در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: هدف از این بازدید ارزیابی شاخص های بهداشتی، بررسی مشکلات با رویکرد تلاش و جدیت در اجرای برنامه های سلامت و ارتقا شاخص ها و عملكرد برنامه های مركز می باشد.
وی با اشاره به حضور پرسنل و کارشناسان ستادی در این بازدید ها افزود: بررسی نقاط ضعف، قوت و مشکلات باعث ارتقای سطوح درمانی در حاشیه شهر می شود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان چابهار ادامه داد: با توجه به اینکه کمب به عنوان بزرگترین سکونتگاه غیررسمی کشور شناخته شده، وزیر بهداشت اولین شخصی بود که با تخصیص مرکز بهداشت اقدام به محرومیت زدایی این منطقه کرد.
وی توجه به شاخص های درمانی روستاها را مهم عنوان و تاکید کرد: به دلیل مسافت طولانی برخی روستاها از چابهار می طلبد تا مراکز جامع سلامت مجهز تری در این مناطق وجود داشته باشد تا در مواقع بحرانی حداکثر کمک رسانی به بیماران داده شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار باعث ارتقای شاخص درمانی در چابهار خواهد شد به طوری که دیگر نیاز نیست بیماران با مشکل حاد به شهرهای دیگر مراجعه کنند.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 452684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *