پژوهشگران برتر دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تجلیل شدند

4 دی 1397 ساعت 11:57

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: پژوهشگران و نخبگان علمی کشور باید علم خود را برای حل مشکلات و تسریع در پیشرفت کشور به کار بگیرند تا وابستگی به خارج از کشور از بین برود.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین علی دین پرور در آیین تجلیل از پژوهشگران دانشگاه دریانوردی چابهار اظهار کرد: همچنین جلسه ای در چنین دانشگاهی با این سطح تخصص و توان علمی از برکات نظام اسلامی می باشد و پیشرفت ها و دستاوردهای بسیار خوبی در این کشور ایجاد شده که ما باید قدردان این دستاوردها باشیم زیرا این امنیت و پیشرفت به قیمت خون شهدا به دست آمده است.
وی کشور ما در زمینه علم و فناوری رو به شد دانست و افزود: دانشگاه های کشور از رشد بسیار خوبی برخوردار است و بر همین اساس دشمنان نظام و انقلاب نمی توانند پیشرفت ایران اسلامی را تحمل کنند و برای کند کردن این جهش علمی ترور اساتید و دانشمندان نخبه کشور را در اولویت قرار داده اند.
وی سرقت علمی در مجامع بین المللی را نامناسب عنوان و ادامه داد: سرقت علمی سبب بدنام شدن حرکت‌های علمی می‌شود اگرچه تخلف در همه جا ممکن است رخ دهد اما باید در این زمینه از وقوع آن پیشگیری شود تا به اعتبار علمی کشور لطمه ای وارد نشود.
حجت الاسلام دین پرور در پایان خاطرنشان کرد: طرح‌های پژوهشی باید متناسب با شرایط منطقه باشد تا مشکلی رابرطرف کند، هر چقدر علم دانش افراد بیشتر می‌شود باید تواضع و فروتنی آنها نیز بیشتر شود چرا که اخلاق مهم است.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452673

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452673/پژوهشگران-برتر-دانشگاه-دریانوردی-علوم-دریایی-چابهار-تجلیل-شدند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir