۰
رئیس اداره استاندارد شهرستان چابهار خبر داد؛

بررسی استاندارد ها و ایمنی همه مهدکودک های کنارک

رئیس اداره استانداد شهرستان چابهار گفت: طبق درخواست آموزش و پرورش کنارک همه مهد کودک های این شهرستان به تعداد هشت مرکز از نظر ایمنی و استاندارد بازرسی و بررسی شد.
بررسی استاندارد ها  و ایمنی همه مهدکودک های کنارک
ناصر جدگال در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: استاندارد در زندگی مساوی با رسیدن به کمترین احتمال اتفاق، خطر و حادثه می باشد بنابراین همه مهدکودک های چابهار و کنارک باید رفع نقص شوند.
وی با اشاره به نواقصی در مهد کودک های کنارک افزود: برخی از این مهدکودک فاقد کپسول اطفای حریق و درپوش پریز برق بودند که برای کودکان خطرناک است.
وی توجه به استفاده از درپوش پریز برق را مهم دانست و تاکید کرد: درپوش پریز مانع برق گرفتگی کودکان می شود و کپسول اطفای حریق در مواقع خطرناک آتش سوزی می تواند به صورت چشمگیر از آتش سوزی جلوگیری کند.
رئیس اداره استاندارد کنارک ادامه داد: محتمل حادثه آتش سوزی در زاهدان باید الگویی برای بررسی هم جانبه مهدکودک ها در کشور باشد تا این کودکان مطهر و گل های بهشتی باغ زندگی آسیب نبیننند همانطور که مرگ کودکان زاهدانی قلب هر انسانی را به درد آورد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمهیدات و هماهنگی ها برای بازرسی و بررسی مهدکودک های چابهار در حال انجام است تا با یاری خدا محیطی ایمن را برای کودکان فراهم سازیم.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 452672
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *