۰
مشاور گردشگری کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد؛

حضور اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه گردشگری در چابهار

مشاور گردشگری کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به زودی اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی همه جانبه توسعه گردشگری در چابهار حضور پیدا می کنند.
حضور اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی به منظور توسعه گردشگری در چابهار
به گزارش چهاربهاران علی ناطقی در نشست با مدیر کل شیلات سیستان و بلوچستان در چابهار اظهار کرد: استفاده از پتانسیل های شیلاتی منطقه در مجاورت با پروژه های گردشگری، ارزش چابهار را به میزبانی گردشگران و همچنین صنایع شیلاتی دو چندان کرده است.
وی حضور اعضای فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در چابهار را مهم عنوان و افزود: این بازدید به منظور توسعه گردشگری در چابهار خواهد بود و یکی از برنامه های پیش بینی شده اعضا استفاده و بررسی ظرفیت های شیلاتی استان با هدف بهره مندی بالقوه و مداوم می باشد.
مدیر کل شیلات استان نیز ضمن استقبال از حضور اعضای مجلس تاکید کرد: شیلات چابهار آمادگی همکاری کامل به منظور توسعه گردشگری و افزایش بهره وری و اشتغال در زمینه های مختلف شیلاتی را با اعضای گردشگری مجلس دارد.
هدایت الله میرمرادزهی حضور اعضای این فراکسیون را فرصتی برای توسعه گردشگری منطقه عنوان و افزود: در این راستا افزایش تولید و اشتغال منطقه با توجه به ظرفیتهای بالای شیلاتی استان روند چشمگیری را از خود نشان داده است به طوری که شهرک صنعتی کنارک یکی از محورهای تولید صنعت شیلاتی در استان محسوب می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ماهی گیری در چابهار و کنارک به صورت مستقیم و غیرمستقیم باعث اشتغالزایی در صادرات و صنایع بسته بندی شده است و هر چه این ظرفیت افزایش یابد تولید ماهی نیز رونق بیشتری خواهد گرفت.
انتهای پیام/
دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۳۰
کد مطلب: 452652
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *