۰
رئیس اداره ارشاد اسلامی چابهار؛

شروع دوره های فیلم سازی از ماه جاری/ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سینما جوان چابهار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار گفت: ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار کشوری به چابهار اختصاص یافته بود که در حال حاضر سینما جوان شهرستان به تجهیزات فیلم سازی برای علاقمندان مجهز شده است.
شروع دوره های فیلم سازی از ماه جاری/ ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تجهیز سینما جوان چابهار
محمد امین محمدی در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: شرکت کنندگان چابهار در جشنواره فیلم کوتاه کشور توانسته اند مقام های برتر کشوری را ر سال های متوالی کسب کنند که این مهم باعث اختصاص بودجه به چابهار شد.
وی ضمن استقبال از علاقمندان در این زمینه افزود: در حال حاضر ۱۴ نفر برای شرکت در دوره های فیلم سازی مانند کارگردانی اعلام آمادگی کرده اند و به صورت رایگان از هفته های آینده با مربی کشوری آموزش خواهند دید.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چابهار ادامه داد: جوانان چابهاری نشان داده اند استعداد و علاقه وافری در فیلم و مستند سازی دارند و می توانند در این زمینه ورود موفقیت آمیزی داشته باشند.
وی توجه به فیلم سازی در چابهار را مهم عنوان و تاکید کرد: سینما جوان چابهار با تغییرات انجام شده محلی برای تمرین و ممارست فیلم سازان چابهاری خواهد بود و تجهیزات مورد نیاز برای ثبت نام کنندگان آماده می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: هنر در هر زمینه ای باعث رشد اجتماعی و فرهنگی می شود یه شرط اینکه با هدف و مطابق با آرمان های والای اسلامی باشد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۵۵
کد مطلب: 452643
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *