۰
رئیس کمیته امداد چابهار؛

یک هزار و ۳۰۰ خانوار چابهاری تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند

رئیس کمیته امداد چابهار گفت: در دو ماه گذشته یک هزار و ۳۰۰ خانواده چابهاری شامل اقشار مختلف کارگر، کشاورز و نیازمند کمک تحت پوشش کمیته امداد چابهار قرار گرفتند.
یک هزار و ۳۰۰ خانوار چابهاری تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفتند
رضا گلزاری مقدم در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: کمیته امداد چابهار تا قبل از آبان ماه ۹۷ تنها دو هزار خانوار را تحت پوشش خود داشته است ولی در دو ماه گذشته تاکنون چیزی حدود ۶۰ درصد ظرفیت قبلی به خانواده کمیته امداد اضافه شد.
وی چنین اقداماتی را از برکات انقلاب و مسیر والایی که در پیش می رود دانست و افزود: این اقدام در خصوص اقشار نیازمند مانند دامدار، کشاورز و کارگرانی که از مشکلات مختلف اقتصادی ضربه خورده اند اجرا شده و مطمئنا کاهش مشکلات این قشر نیازمند را در پی خواهد داشت.
رئیس کمیته امداد چابهار ادامه داد: همچنین شب گذشته ۲۰۰ بسته یلدایی شامل شیرینی و تنقلات به همراه کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی در مجموع ۵۰ میلیون ریال به ۲۰۰ خانوار اهدا شد تا خوشی و صمیمت شان دو چندان شود.
وی توجه به معیشت مردم را جزو اصول و اهداف کمیته امداد دانست و تاکید کرد: چنین اقداماتی باعث رشد، شکوفایی و توسعه جامعه می شود به طوری که امید ها را در دل خانواده ها زنده و به نوعی از عقب ماندگی تحصیلی جلوگیری و کمک خرج خانواده های کم درآمد می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد:تسهیلاتی که در حال حاضر به محرومان داده می شود رشک برانگیز است از تسهیلات کم بهره به کارجویان تا کمک های مالی تحت پوشش این نهاد، نشاط را در دل محرومان و نیازمندان به وجود آورده است.
انتهای پیام/
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 452639
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *