۰
معاون استاندار و سرپرست فرمانداری چابهار؛

راه آهن، بیمارستان و آبرسانی طرح های در راس رسیدگی به چابهار

معاون استاندار و سرپرست فرمانداری چابهار گفت: راه آهن، جاده، ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی و افزایش ظرفیت آب شیرین کن ها طرح در اولویت چابهار می باشند.
راه آهن، بیمارستان و آبرسانی طرح های در راس رسیدگی به چابهار
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: راه آهن جنوب به شمال استان می تواند علاوه بر اشتغالزایی جوانان بومی با احداث ایستگاه راه آهن در چابهار باعث سهولت در تردد و کاهش مرگ و میر جاده ای به وسیله سفر ریلی شود.
وی با اشاره به کلنگ زنی بیمارستان چابهار در ماه جاری افزود: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار از دیرباز نیاز مبرم درمانی مردم بوده و باید این نوید را به مردم داد که با احداث این پروژه دیگر نیاز ندارند برای بیماری های حاد به شهر دیگری مراجعه کنند.
معاون استاندار ادامه داد: اقدامات مهمی در مورد توسعه جاده های آسفالته چابهار به شهرهای همجوار مانند راسک در حال انجام است و با یاری خدا آینده ای روشن در زمینه جاده های استاندارد و بی خطر خواهیم داشت.
بامری آبرسانی به مردم چابهار را جزو طرح های در حال پیگیری عنوان و تاکید کرد: باید از ظرفیت شیرین سازی آب دریای عمان به عنوان منبع ناتمام مصرف آب در چابهار و روستاهای اطراف استفاده کرد و پیگیری های مصممی در این خصوص در حال انجام می باشد.
وی آینده چابهار در زمینه های اقتصادی، تجاری، رفاهی و اجتماعی روشن عنوان و خاطرنشان کرد: همه طرح هایی که در حال حاضر در چابهار انجام می شود نوید بخش توسعه و پیشرفت است به طوریکه ساخت راه آهن، جاده سازی، اقدامات درمانی و استحصال آب دریای عمان مکمل یکدیگرند و می توانند رفاه اجتماعی را برای زندگی مردم ایجاد کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 452638
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *