رئیس شورای شهرستان چابهار؛

سازمان منطقه آزاد به کمک آبرسانی چابهار بشتابد

28 آذر 1397 ساعت 14:03

رئیس شورای شهرستان چابهار گفت: چهار هزار مترمکعب از آب ورودی به چابهار به وسیله سازمان منطقه آزاد دریافت می شود با این اوضاع انتظار می رفت سازمان سهمی در افزایش حجم تولیدی آب شهرستان به خود اختصاص دهد.


معین الدین سعیدی در حاشیه جلسه شورای معتمدین شهرستان در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: یکی از محبت های نظام مقدس جمهوری اسلامی منطقه آزاد است که الحمدلله در سالیان اخیر قدم های بسیار بزرگی برداشته است، اخیراً سه میلیارد تومان برای انژیوگرافی بیمارستان چابهار اختصاص داده اند که جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به آبرسانی به مردم شهرستان افزود: منطقه آزاد چابهار از آب شهر چابهار استفاده می کند ما انتظار داریم در خدمت مردم یار باشد نه بار خاطر، چیزی حدود چهار هزار متر مکعب آب روزانه شهر چابهار به منطقه آزاد اختصاص پیدا می کند این انتظار را داریم که منطقه آزاد نه تنها آب خودش بلکه آب شهر و روستاهای اطراف را تامین کند.
وی با بیان رشد چابهار در زمینه های متفاوت ادامه داد: چابهار روزهای سختی را پشت سر گذرانده متاسفانه باید به تلخی اعتراف کرد که بعد از انتخابات و بعد از اینکه برخی ها از پل انتخاباتی رد شدند به نوعی وعدهای حوزه توسعه شاخص انسانی شهرستان چابهار را فراموش و تمام برنامه های شهرستان در حوزه ارتقا شاخص های انسانی با سستی پیش رفت.
رئیس شورای اسلامی شهرستان چابهار تاکید کرد: بعد از انتخابات مرز، خط انتقال آب از سد زیردان به پیرسهراب و سد پیشین به شیر گواز، بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی ،موضوع حاشیه نشینی و مسائلی مثل این واقعاً متوقف شده بودند.
‏سعیدی برخی سفره ای مقامات کشوری به چابهار را بی فایده عنوان و تصریح کرد: بنا به تعبیری ۱۳۹ سفر را در همین حوزه از تهران داشتیم بدون اینکه هیچ خروجی ملموسی برای مردم این حوزه از این خطه از ایران اسلامی داشته باشیم، عاید ما از این سفرها چه میشود جز اینکه هزینه از بیت المال دارد تا اینکه سکان اجرایی استان و شهرستان در همین مدت کوتاه تلنگر خوبی به بدنه اجرایی وارد آمده است.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‏ ۱۵ هزار میلیارد تومان صرف توسعه بندر شهید بهشتی شده است، توسعه بندر شهید بهشتی را همه باید مطالبه کنند چون سیاست کلی نظام است اما آیا نمی شد تدبیری کرد که از این ۱۵ هزار میلیارد تومان شاید یک هزارم از این پول را صرف توسعه زیرساختی شهری شهرستان چابهار شود تا حاشیه نشینی به وجود نمی آمد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452626

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452626/سازمان-منطقه-آزاد-کمک-آبرسانی-چابهار-بشتابد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir