۰

توازن پروژه های ملی در کنار بسته های معیشتی مردم چابهار

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: توسعه متوازن ملی در چابهار بایستی بسته های معیشتی مردم را مانند آموزش و رفاه اجتماعی در کنار پروژه های راه آهن و گاز قرار دهد.
توازن پروژه های ملی در کنار بسته های معیشتی مردم چابهار
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری در جلسه شورای معتمدین و نقش معتمدین در امنیت و توسعه شهرستان چابهار اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه استفاده از تجربیات و خرد جمعی، شناسایی مسائل و ارائه راهکار جهت مرتفع کردن مشکلات، کاستن فاصله مردم و مسئولین، اولویت‌بندی به امور در راستای پیشرفت و آبادانی شهرستان چابهار است.
وی بر استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه با همراهی و همفکری نماینده مجلس، ائمه جمعه، مدیران، شوراهای اسلامی شهر و روستا و معتمدین مردم تاکید و تصریح کرد: برای توسعه همه جانبه این شهرستان باید از همه ظرفیت ها بهره گرفت.
سرپرست فرمانداری چابهار اضافه کرد: چابهار که ظرفیت های گوناگونی از دریا، خشکی، هوا، فضا، اقیانوس، میراث، گردشگری، صید و صیادی، اقتصاد و صنعت دارد اما همین چابهار هم هنوز مشکلات بزرگی را داراست از جمله مشکلات بهداشت، آموزشی، زیر ساخت روستایی، ورزشی که باید حل شود.
وی نگاه بلند رهبری در چابهار را مهم عنوان و اذعان کرد: در سطح ملی، توسعه فوق العاده خوبی انجام گرفته، نگاه و توجه خاص مقام معظم رهبری پیرامون توسعه سواحل مکران و منطقه آزاد با ظرفیت های خودش توسعه بنادر با ظرفیت های خودش زیرساخت های ریلی، جاده ای، گاز و همه ظرفیت ها در حال انجام است، این مال شما مردم و حق شما مردم است که باید انجام شود.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری تشریح کرد: اینکه به مردم بگوییم ما برای شما راه آهن ایجاد می کنیم اما شما آب نخورید، ما فرودگاه را توسعه می‌دهیم اما شما مسائل بهداشتی را از ما نخواهید، قطعاً نمی شود، هیچ شکی در این نیست اگر توسعه ملی نباشد توسعه محلی اتفاق نخواهد افتاد اما توسعه ملی و محلی باید متوازن با هم حرکت کند. ‏
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر عنوان کرد: چابهار محور توسعه است و از شرایط تحریم خارج شده، پیشانی توسعه در سطح کشور، آسیای میانه و جنوب شرق باعث شده تا دشمنان بیکار ننشیند و به هر طریقی میخواهمد این منطقه را بد جلوه دهند و نهایتا جلوی توسعه را بگیرند که این آرزو را به گور خواهند برد.
بامری در پایان خاطرنشان کرد: با شرایطی که الان در استان شکل گرفته قطعاً نوید این را خواهد داشت که با تمام وجود تلاش کنیم برخی از این مشکلات را حل خواهیم کرد و البته با همراهی و همگامی همه معتمدین، علما ،مسوولین و مردم زودتر به نتیجه خواهیم رسید.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۰۴
کد مطلب: 452623
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *