۰

همایش معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد چابهار

عضو هیئت مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: همایش معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور به میزبانی چابهار در مرکز همایش های بین المللی منطقه آزاد چابهار از فردا برگزار می شود.
همایش معاونین اقتصادی و سرمایه گذاری مناطق آزاد کشور به میزبانی منطقه آزاد چابهار
غلام رضا پناه در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در این همایش نشست های تخصصی مشترک، کارگروهها و ارایه پلتفرم توسط شرکت کنندگان از برنامه ها و موضوعات این همایش ارائه می شود.
وی با اشاره به هماهنگی بیشتر بین مدیران مناطق آزاد کشور افزود: تشکیل کارگروههای گمرک و تجارت با حضور مدیران گمرک و بازرگانی، تسهیل تولیدکنندگان با حضور مدیران صنایع و توسعه فناوری نوین با حضور مدیران سرمایه‌گذاری مناطق آزاد کشور برگزار می شود.
معاون اقتصادی منطقه آزاد چابهار ادامه داد: برنامه نوین کسب کار و نشست مشترک، ارایه صندوق حمایت و ضمانت تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و واحدهای کسب و کار از دیگر برنامه های این همایش می باشد.
پناه با بیان افتتاح مرکز جدیدی در حاشیه این همایش تاکبد کرد: بازدید از واحدهای منتخب تولیدی، دانشگاه بین المللی چابهار و افتتاح مرکزنوآوری منطقه آزاد چابهار از دیگر برنامه های این همایش هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این همایش از مراکز تفریحی و توریستی چابهار بازدید و ظرفیت های اقتصادی و گردشگری منطقه را مورد بررسی قرار خواهند داد.
انتهای پیام/
سه شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 452622
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *