۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

حادثه تروریستی چابهار حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد است/ 16 آذر نقطه عطفی در تاریخ ایران است

امام جمعه شهرستان چابهار با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته چابهار، این حرکت را حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد دانست.
حادثه تروریستی چابهار حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد است/ 16 آذر نقطه عطفی در تاریخ ایران است
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام و المسلمین سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته چابهار اظهار کرد: حادثه تروریستی چابهار طی عملیاتی کور توسط دشمن انجام شد و در این حادثه دشمن هیچ‌گونه عملیات پیچیده نظامی نداشت.

وی افزود: مردم ما همواره در طول چهل سال از عمر بابرکت نظام اسلامی برای پاسداری از نظام و انقلاب از هیچ کوششی و فداکاری دریغ نکرده اند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

خطیب جمعه شهرستان چابهار با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته چابهار، این حرکت را حاصل اندیشه پلید وهابیت ملحد دانست و بیان کرد: افکار تکفیری، نتیجه این جنایت است و نباید با برخی فتوا دادن، مسلمان را مشرک اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه ملت استقامت خود را به همگان ثابت کردند ادامه داد: با استمرار مقاومت خود به دشمنان ثابت خواهیم کرد که تروریست ها، سردمداران شان و حامیان مالی شان قادر نخواهند بود برای مردم ناامنی ایجاد کنند و  آنها را به هلاکت خواهیم رساند.

امام جمعه چابهار ۱۶ آذر سالروز دانشجو را گرامی داشت و افزود: این روز نقطه عطفی در تاریخ ایران است.

وی ادامه داد: دانشجویان ما تولید کننده علم باشند نه فقط مترجم و اگر تولید کننده علم باشیم، نیازی به کشور های بیگانه نداریم و دانشجو باید محور تعقل، تدبر و اندیشه باشد و یاد و خاطره شهدای دانشجو را گرامی داشتند.

حضرت حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: جنبش دانشجویی همواره مخالف استعمار، استکبار و استبداد است و همواره بر محور عدالت خواهی فعالیت می کند.

وی بیان کرد: چابهار محور توسعه شرق است دشمنان برای ناامن کردن این منطقه مهم درصدد اقدامات ضد امنیتی هستند اما باید بدانند که مردم شیعه و سنی این دیار با وحدت و انسجام گسترده تمامی توطئه های آنان را خنثی می کنند.

خطیب نماز جمعه چابهار گفت: دشمن به دنبال این ابزار است تا بتواند از این ابزار و بعضی از ضعف ها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کند.

انتهای پیام/
 
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 452546
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *