۰
در حاشیه مراسم تشییع شهدای مدافع وطن چابهار مطرح شد؛

حمله تروریستی چابهار جلوه ای از سیاست خصمانه استکبار جهانی

مدیر کل گمرک چابهار گفت: حمله تروریستی انتحاری دیروز در چابهار هیچ توجیه و استدلال معقولانه ای از سوی دشمن نداشت و عاملین این حرکت رذیلانه نشان دادند هیچ معیاری برای جوانمردی جنگی ندارند.
حمله تروریستی چابهار جلوه ای از سیاست خصمانه استکبار جهانی
عزیز الله شمس در حاشیه مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی چابهار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: حادثه‌ تروریستی چابهار که منجر به شهادت و جراحت تعدادی از غیورمردان امنیت کشور عزیزمان شد، منشاء آن استکبار جهانی و عوامل مزدور منطقه بوده و بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام و ملت شریف همیشه در صحنه ایران اسلامی را نمایان کرد.
وی با اشاره به محکومیت این حمله تروریستی توسط جهان اسلام در این خصوص تشریح کرد: قساوت و عداوت استکبار با ریختن خون کودکان و فرزندان این ملت گواهی راه درست و هدف والای انقلاب اسلامی می باشد.
مدیر کل گمرک چابهار ادامه داد: بی شک اتحاد و همدلی و انسجام میهن اسلامی تحت زعامت رهبر فرزانه و دوراندیش، پریشان کننده توهم پوشالی بدخواهان ملت خواهد بود.
وی خشم خداوند را در گرو ریختن خون ناحق دانست و تاکید کرد: همه این ملت با اتحاد و انسجام در کنار یکدیگر قرار دارند و چنین اتفاقاتی نه تنها خللی در عزم راسخ ملت ایجاد نمی کند بلکه باعث استحکام و وحدت بیشتر مسلمانان به ویژه شیعه و سنی خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این شهدا سرمایه های الهی این مرز و بوم می باشند و همه می دانند که چنین اقداماتی برای ضربه زدن اقتصادی به موقعیت چابهار نه تنها بی اثر بوده بلکه انگیزه مسئولان را برای توسعه منطقه چند برابر خواهد کرد.
انتهای پیام/
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب: 452545
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *