۰
سرپرست فرمانداری چابهار:

حادثه تروریستی چابهار نشانه شکست دشمنان بود/ حوادث تروریستی در وحدت شیعه و سنی خللی وارد نمی کند

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: حادثه تروریستی چابهار نشان داد که نظام سلطه در برابر اراده مردم ایران به اهداف خود نرسیده و شکست خورده است.
حادثه تروریستی چابهار نشانه شکست دشمنان بود/ حوادث تروریستی در وحدت شیعه و سنی خللی وارد نمی کند
رحمدل بامری با عرض تسلیت و تبریک به ملت شهیدپرور و نیروهای امنیتی و نظامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر دو شهید انتظامی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مردم شهید پرور ما همواره در طول چهل سال که از عمر بابرکت نظام اسلامی می گذرد برای پاسداری از نظام و انقلاب از هیچ کوششی و فداکاری دریغ نکرده اند و هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: چنین حوادث تروریستی سبب تزلزل و تضعیف وحدت بین مردم شیعه و سنی نخواهد شد و در کنار یکدیگر ایستاده و مقاوم هستیم.

فرماندار چابهار گفت: دشمن بار دیگر خوی استکباری خود را با این حادثه بهتر نشان داد و به مقابله با مردم برخواسته است.

وی با اشاره به اینگونه حملات که با هدف جلوه دادن ناامنی در چابهار ایجاد می شود بیان کرد: چابهار به عنوان بزرگترین بندر اقیانوسی ایران و با توجه به موقعیت راهبردی آن علاوه بر توسعه سیستان وبلوچستان نقش مهمی در توسعه محور شرق دارد باعث خاری در چشم دشمن شده است ولی این حملات هیچ خللی در روند توسعه بندر ایجاد نمی کند.

بامری افزود: حامیان تروریست ها و عاملان آن بدانند ملت بزرگ ایران در مسیر عزت خود لحظه ای درنگ نخواهد کرد و در برابر قدرت های شرارت و استکبار تا آخرین قطره خون خود ایستادگی و پیوسته بر آرمان های خود پافشاری خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ‌مردم چابهار همیشه ‌پای نظام و انقلاب، ارزش‌ها ایستاده‌اند و وحدت و اتحاد‌ این مردم مثال‌زدنی است.

به گزارش چهاربهاران، دو شهید حادثه تروریستی چابهار شهید والامقام ناصر درزاده و شهید والامقام داریوش رنجبر ساعت 9 صبح امروز از محل تقاطع بلوار شهید ریگی و خیابان امام خمینی ره(چهارراه کوزه) تشییع شدند.

انتهای پیام/
 
جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 452542
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *