۰
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار مطرح کرد؛

تامین مواد و اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار مسئولان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار گفت: همواره تامین مواد اولیه مورد نیاز شهروندان اعم از اقلام خوراکی، غذایی و رفاهی باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد.
تامین مواد و اقلام مورد نیاز مردم در دستور کار مسئولان
به گزارش چهاربهاران رحمدل بامری در جلسه "ستاد هماهنگی کنترل و تنظیم بازار شهرستان چابهار" اظهار کرد: نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی می تواند امنیت اقتصادی و رضایت شهروندان را در بر داشته باشد.
وی با اشاره به میزان تهیه مواد و در اختیار گذاشتن برای مردم افزود: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و بعضی مواقع عرضه و تقاضا با کمبودهایی مواجه می شود که با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کلیه دستگاه ها به دنبال این باشند که دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.
سرپرست فرمانداری ویژه چابهار ادامه داد: شیلات جهت تنظیم و کنترل قیمت ماهی از صیاد به فروشندگان حامل تا مصرف کنندگان جدی تر عمل کند تا قیمت ها به حد استاندارد برسد‌.
وی با اشاره به مشارکت تعاون روستایی جهت تهیه گوشت منجمد تاکید کرد:جهاد کشاورزی برای تهیه گوشت گرم مانند گذشته اهتمام ویژه به خرج دهد همچنین تعاون روستایی در تهیه گوشت منجمد در تنظیم بازار کوشا باشد.
بامری در پایان خاطرنشان کرد:فراهم کردن زیرساخت های لازم و فضای مناسب جهت نگهداری, حمل و نقل لاشه ی دام توسط شهرداری باعث ایجاد فضای ایمن از آلودگی خواهد شد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۴۸
کد مطلب: 452534
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *