۰

راهیابی قهرمان چابهاری به مسابقات رزمی جهان

قهرمان رزمی چابهار گفت: رزمی کار چابهاری در مسابقات رزمی اواسپرت به نمایندگی از سیستان و بلوچستان بعد از انجام دور مقدماتی مسابقات در کرمان به نیمه نهایی راه یافت.
راهیابی قهرمان چابهاری به مسابقات رزمی جهان
محمود ریگی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: مسابقات مقدماتی رزمی اواسپرت در تاریخ ۳ الی ۱۰ آذر ماه ۹۷ با حضور اردوی تیم ملی اواسپرت در کرمان آغاز و تنها نماینده سیستان و بلوچستان از چابهار به دور اصلی مسابقات راه یافت.
وی با اشاره به برگزاری دور دوم مسابقات افزود: مسابقات اصلی از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۴ آذرماه به میزبانی در استان همدان برگزار خواهد شد.
وی اجرای مسابقات با حضور ۱۸ کشور از نقاط مختلف دنیا را مهم دانست و ادامه داد: این تورنمت در استان همدان با حضور کشورهای مهمی که حرفی برای گفتن در رشته های رزمی دارند برگزار خواهد شد و امیدوارم مانند مسابقات قبلی برای سیستان و بلوچستان و به خصوص مردم شریف چابهار افتخار آفرین باشم.
ریگی با اشاره به شرکت ۵۸ رزمی کار از کشورمان در این مسابقات تاکید کرد: همه تلاش رزمی کاران کشورمان به دست آوردن رتبه های برتر در این مسابقات خواهد بود به طوری که در سنین نوجوان و بزرگسال در این تورنمنت شرکت خواهند کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزش می تواند تاثیر بسزایی در سلامت جوانان، شور و نشاط زندگی هر فردی در هر سنینی داشته باشد و عاملی مهم برای بازدارندگی از اعتیاد جوانان می باشد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 452522
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *