۰

کسب لوح تقدیر برترین اداره بنادر و دریانوردی کشور توسط سیستان و بلوچستان

معاون فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: اداره مهندسی سواحل و بنادر چابهار به عنوان نماینده اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه نخست و دریافت لوح تقدیر مقام اول سیزدهمین همایش بین المللی مهندسی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ( ICOPMAS 2018) شد.
کسب لوح تقدیر برترین اداره بنادر و دریانوردی کشور توسط سیستان و بلوچستان
عباس آذرپیکان در گفت وگو با چهاربهاران اظهار کرد: بر اساس بررسی شاخص های تخصصی و عمومی به منظور انتخاب برترین اداره سواحل و بنادر سازه های دریایی در سطح ادارات تابع سازمان بنادر و دریانوردی، مهندس صدیق به عنوان نماینده اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان موفق به دریافت لوح رتبه نخست سیزدهمین همایش بین المللی شد.
وی با اشاره به پیشرفت بندر چابهار افزود: امید است اداره سواحل و بنادر با تمام تلاش و جدیت نسبت به حفظ این مقام که یکی از افتخارات حوزه معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان بلوچستان می باشد در سالهای آتی اقدام کند.
وی در خصوص انتخاب اداره مهندسی سواحل و بنادر این اداره کل به عنوان اداره برتر از بین ادارات مهندسی سواحل و بنادر در کل کشور ادامه داد: تلاش و کوشش همکاران اداره مذکور با مدیریت مهندس آفرین که از نخبگان حوزه مهندسی سواحل می باشد و در حوزه استقرار طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی در سواحل استان، مطالعات مهندسی سواحل و ماموریت های حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی تلاش بسیاری نموده اند می بایست در عرصه های گوناگون از تفکرات و ایده های ایشان بیشتر بهره گیری شود.
وی با بیان اینکه یک فرد بومی موفق به کسب این رتبه شهرستانی شد تشریح کرد: صدیق آفرین از جوانان بومی شهرستان چابهار و دارای تحصیلات عالی در حوزه بنادر و دریانوردی و از متخصصین طرح ویژه توسعه سواحل مکران و از نمونه های بارز مدیریت دانش در سطح اداره کل بنادر و دریانوردی استان است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: چنین مقام هایی باعث ایجاد انگیزه بیشتر در سایر نهادهای بندر شده و می تواند توسعه آتی بخش های مرتبط مهندسی بندر چابهار را در پی داشته باشد.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب: 452516
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *