۰

حضور میدانی معاون وزیر کشور در محروم ترین روستاهای جنوب استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور در ادامه بازدیدهایش از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر از قنات خشکیده روستای گنج آباد بازدید کرد .
حضور میدانی معاون وزیر کشور در محروم ترین روستاهای جنوب استان
به گزارش چهاربهاران، دین پرست پس از این بازدید و شنیدن مشکلات مردم برای تخصیص اعتبار بمنظور بازسازی و احیای این قنات قول مساعد داد.
وی همچنین در ادامه از روستای محروم کلیری از توابع بخش مرکزی ایرانشهر که دارای مشکلاتی از قبیل؛ راه ارتباطی روستایی، قنات نیمه خشک و مدرسه نیمه‌تمام می باشد، نیز از نزدیک بازدید کرد .
منطقه عشایری و محروم سورجهان و شنیدن مشکلات اهالی این منطقه شامل مشکل راه ارتباطی، آب و برق از دیگر مناطق مورد بازدید بابک دین پرست در این منطقه بود .
معاون اقتصادی وزیر کشور در ادامه برنامه سفرش با مردم روستای نوک آباد زردکوه دیدار و گفت و گو کرد و با مشکلات و درخواستهای آنان از قبیل کم آبی، اشتغال جوانان، کانال هدایت آب قنات به مزارع و تکمیل مدرسه نیمه‌تمام روستا آشنا شد .
گفتنی است؛ دکتر دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور امروز به شهرستانهای دلگان و فنوج می رود و از مناطق محروم این شهر ها نیز از نزدیک بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام/
شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 452515
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *