۰

سرمایه گذاری ۲۴۲ میلیاردی در حوزه صنایع تبدیلی سیستان وبلوچستان

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: امسال افزون بر ۲۴۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش صنایع تبدیلی و غذایی این استان انجام شده است.
سرمایه گذاری ۲۴۲ میلیاردی در حوزه صنایع تبدیلی سیستان وبلوچستان
به گزارش چهاربهاران، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان، محمد راحتی اظهار داشت: در این مدت ۹۳موافقت اصولی در زمینه های صنایع شیلاتی، دام و طیور، زراعت و باغبانی صادر شده است که ۴۳ فقره آن با سرمایه گذاری ۲۴۲ میلیارد تومانی موفق به دریافت جواز تاسیس شدند.
وی افزود: با راه اندازی این طرح‌ ها ۷۳ هزار و ۲۵۰ تن به ظرفیت نگهداری و فرآوری محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان افزوده شد.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان ایجاد امنیت غذایی، افزایش صادرات، جلوگیری از صادرات محصولات خام کشاورزی، افزایش ماندگاری، تسهیل و ارتقای فعالیت های بخش کشاورزی، افزایش توان صنعت منطقه ای و ملی، بالابردن بهره وری تولید و ارتقای درآمد خانوارهای کم درآمد روستایی، ایجاد اشتغال نوین در کنار فعالیت های درون مزرعه ای و کاهش ریسک و ایجاد توازن چرخه درآمد روستایی را از جمله برخی مزیت های ایجاد صنایع تبدیلی عنوان کرد.
وی بیان کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی و غذایی بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان امسال زمینه اشتغال ۶۳۷ نفر را به طور مستقیم فراهم کرد.
راحتی گفت: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان دومین تولید کننده خرمای کشور محسوب می شود بیش از ۶۰ درصد مجوزهای صادر شده این مدت استان را بسته ‌بندی، فرآوری و نگهداری خرما به خود اختصاص داده است.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تمامی فرآیند درخواست و صدور مجوز صنایع تبدیلی و غذایی از طریق سامانه الکترونیکی پنجره واحد جهاد کشاورزی انجام می شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 452494
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *