۰
سرپرست فرمانداری چابهار مطرح کرد؛

پشتیبانی ادارات و صنایع از انجمن حمایت از زندانیان چابهار

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: با توجه به ظرفیت ها وپتانسیل های بالقوه ای که در شهرستان وجود دارد می طلبد تا ادارات و صنایع مختلف از انجمن حمایت از زندانیان چابهار چه در بحث اشتغالزایی و چه در کمک رسانی مالی پشتیبانی کنند.
پشتیبانی ادارات و صنایع از انجمن حمایت از زندانیان چابهار
رحمدل بامری در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: در شهرستان چابهار بسیاری از خانواده‌های زندانیان با مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مواجه می باشند و انجمنی در راستای حمایت از زندانیان و خانواده آنان ایجاد شده است.
وی با اشاره به ظرفیت های صنایع مختلف در سطح شهرستان افزود: با توجه به معیشت ضعیف برخی از خانواده های زندانیان باید خدمات رسانی در حیطه های مختلف درآمدی برای حمایت از زندانیان و خانواده آنان فراهم شود.
سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: ایجاد آموزش های مختلف در زندان به وسیله فنی و حرفه ای در رشته های مختلف مانند مکانیک و برق می تواند انگیزه خوبی برای کاهش آسیب های اجتماعی و جرائم قریب الوقوع باشد به طوری که مشاهده شده است بسیاری از زندانیان در این دوره ها مشتاقانه شرکت فعال داشته اند.
وی با توجه به راهکارها و پیشنهادات مسئولان مربوطه در زمینه کمک به مددجویان بی بضاعت و خانواده های زندانیان تاکید کرد: کمک به تحصیل فرزندان زندانی، معرفی مددجویان دارای تخصص برای اشتغال، کمک به فعالیتهای فرهنگی زندان از جمله موارد مهمی است که باید توسط انجمن حمایت از زندانیان مورد توجه قرار گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: نحوه توانمند سازی هر چه بیشتر انجمن حمایت از زندانیان و راهکارهای درآمد زایی انجمن سیطره گسترده تری در کمک رسانی به آسیب دیدگان اجتماعی به دست داده و همچنین معضلات فرهنگی را به شدت کاهش می دهد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۰۶
کد مطلب: 452488
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *