درگیری مرزبانان باسوداگران مرگ/کشف 935 کیلوگرم مواد افیونی در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

6 آذر 1397 ساعت 8:23

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت آمیز مرزداران هنگ مرزی سراوان علیه قاچاقچیان و کشف بیش از ۹۳۰ کیلوگرم موادمخدر خبر داد.


به گزارش چهاربهاران، سردار سعید کمیلی گفت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به عمق کشور آگاه شدند و بلافاصله با هوشیاری کامل به پوشش منطقه پرداختند.
وی افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله موادمخدر را توسط ۱۰ رأس دواب وارد کشور کنند، با توجه به عملیات غافلگیرانه و حجم زیاد آتش مرزداران، در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات ۹۳۵ کیلوگرم موادمخدر تریاک از قاچاقچیان کشف شد.
سردار کمیلی  در خاتمه ضمن تشکر از همکاری خوب نهاد‌های اطلاعاتی و مرزنشینان با مجموعه مرزبانی استان، افزود: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخته و مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد  می‌کنند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452482

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452482/درگیری-مرزبانان-باسوداگران-مرگ-کشف-935-کیلوگرم-مواد-افیونی-مرزهای-جنوبی-سیستان-بلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir