۰

"میز خدمت" بسیج در منطقه حاشیه‌نشین کمب چابهار تشکیل شد/ بهره برداری و تجهیز خانه بهداشت کمب تا پایان سال

میز خدمت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع به مناسبت هفته بسیج با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین ادارات با همت بسیج ادارات در نشستی با اهالی روستای کمب شهرستان چابهار برگزار شد.
"میز خدمت" بسیج در منطقه حاشیه‌نشین کمب چابهار تشکیل شد/ بهره برداری و تجهیز خانه بهداشت کمب تا پایان سال
به گزارش چهاربهاران، فرمانده بسیج حوزه ادارات سپاه شهرستان چابهار در حاشیه برگزاری میز خدمت در روستای کمب گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج و با همکاری بسیج ادرات و جمعی از مسئولین ادارات خدمات رسان در حاشیه نشین کمب میز خدمت برگزار شد و مردم از نزدیک مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

حجت غمشاد با اشاره به اینکه بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شد، امورات و اقداماتش موفقیت‌آمیز بوده است افزود: بسیج ادارات به عنوان متولی میز خدمت، پیگیر مشکلات مردم خواهد بود و با راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، در پی خدمتی شایسته به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت به درگاه خدا است بیان کرد: در خارج از اداره هم میز خدمت کارمندان بسیجی با خدمت رسانی شبانه روزی توسط گروه های جهادی در مناطق محروم انجام می شود.

فرمانده بسیج حوزه ادارات سپاه شهرستان چابهار  ادامه داد: در قالب این خدمت، معضلات مناطق محروم و حاشیه ای شناسنایی و توسط بسیج کارمندان پشتیبانی می شود.

وی از دو مصوبه خدمت رسانی به مردم حاشیه نشین در روستای کمب خبر داد و گفت: سوله ورزشی از نعمت روشنایی برخوردار شود، رئیس اداره برق چابهار برای حل معضل خاموشی و نبود شبکه برق این سالن ورزشی وعده داد و راه اندازی خانه بهداشت تا پایان سال در این روستا خبر داد.

در این مراسم تعداد زیادی از مردم حضور یافته و ضمن خشنودی از این کار مشکلات خود را بیان کردند.

غمشاد خاطرنشان کرد: مردم در این جلسه به بیان مشکلات و معضلات محل زندگی خود پیرامون موضوعات عمرانی، خدماتی، بهداشتی و دیگر مسائل پرداخته و مدیران ادارات علاوه بر ارائه راهکار و خدمات با روحیه جهادی و بسیجی تعهد کردند که این معضلات را برطرف کنند.

انتهای پیام/
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 452436
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *