۰
فرمانده سپاه چابهار در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان خبر داد؛

اجرای 100 عنوان برنامه درهفته بسیج در چابهار/ عمران، آبادانی و رفع محروميت حاشیه شهر هدف سپاه در چابهار است

فرمانده سپاه شهرستان چابهار گفت: هفته بسیج امسال با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» آغاز می‌شود و طبق برنامه‌های پیش‌بینی شده 100 عنوان برنامه متنوع در شهرستان چابهار برگزار خواهد شد.
اجرای 100 عنوان برنامه درهفته بسیج در چابهار/ عمران، آبادانی و رفع محروميت حاشیه شهر هدف سپاه در چابهار است
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ پاسدار محمدعلی پوراحمدیان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان اظهار کرد: بسیج در کلمه اول یادآور امام راحل و این شخصیت تاریخی زحمات گسترده ای در وحدت بخشی بین مردم ایجاد و صفی از استکبار ستیزی را در مقابل دشمنان با نام بسیج تشکیل داد.

وی تقارن هفته بسیج با هفته وحدت را به فال نیک گرفت و افزود: امسال سی و نهمین سالگرد تشکیل هفته بسیج از تاریخ بیست و نهم آبانماه شروع و تا 5 آذرماه با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» آغاز می‌شود و این ایام تقارن دارد با میلاد با سعادت حضرت محمد مصطفی ختمی مرتبت (ص) و هفته وحدت؛ که از این ظرفیت به نحو احسن در برنامه‌ریزی‌ها بهرمند خواهیم شد.

​فرمانده سپاه شهرستان چابهار با اشاره به برنامه‌های ویژه بسیج برای حاشیه شهر بیان کرد: چابهار پایین‌ترین شاخصه‌های توسعه انسانی را دارد، بخشی از ماموریت بسیج در چند سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر چابهار بوده  است.

وی کمک رسانی سپاه به مناطق محروم را اولویت اول دانست و ادامه داد: رویکرد سپاه به سمت خدمات رسانی و محرومیت زدایی در تمام حوزه ها همچون عمرانی، خدماتی و آموزشی است به طوریکه نمونه خدمات رسانی گروه های جهادی و محرومیت زدایی را در حاشیه شهر و مناطق محروم را می توان به خوبی مشاهده کرد.

پوراحمدیان گفت: ساخت هشت خانه محروم با همکاری کمیته امداد در حاشیه شهر، ساخت مدرسه در میرآباد از برنامه های سپاه در راستای محرومیت زدایی است.

فرمانده سپاه چابهار از دیدار اعضای ستاد هفته بسیج با امام جمعه شهرستان، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری نشست های سیاسی و نهضت روشنگری، برپایی نشست های سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه ها و پایگاه ها و برپایی ایستگاه های صلواتی، برنامه های خدماتی و میزخدمت در حاشیه شهر، جشن میلاد حضرت رسول(ص) به عنوان دیگر برنامه های هفته بسیج یاد کرد.

وی همچنین از ویزیت رایگان و خدمت رسانی به محرومان و تشکیل اردوهای جهادی به مدت یک ماه در مناطق آسیب پذیر شهرستان در هفته بسیج خبر داد.

پوراحمدیان خاطرنشان کرد: در روز آخر هفته بسیج به مناسبت 5 آذر یکی از مهمترین برنامه ها برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان به مناسبت تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی (ره) خواهد بود؛ در این روز با عنوان روز بسیج ایثار و شهادت، بسیجیان تمامی اقشار توان رزمی خودرا به نمایش خواهند گذاشته وحمایت همه جانبه خود را از مقام عظمای ولایت نشان خواهند داد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۳
کد مطلب: 452401
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *