۰

۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در منطقه نفتی زاهدان باطل شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: ۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در این استان برای جلوگیری از قاچاق سوخت از ابتدای سالجاری باطل و مسدود شده است.
۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در منطقه نفتی زاهدان باطل شد
به گزارش چهاربهاران، کوروش بالادست مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: یکی از دلایل افزایش مصرف سوخت در سیستان و بلوچستان، ورود کارت‌های سوخت مهاجر از سایر مناطق کشور است که در راستای پیشگیری از این امر تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار کارت سوخت متخلف در این استان باطل شده است.
وی مرزی بودن منطقه، افزایش نرخ ارز و افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی در کشور‌های همجوار و برخی از تخلفات از جمله صدور بارنامه‌های جعلی و سوختگیری کارت‌های مهاجر را از دلایل افزایش قاچاق سوخت عنوان کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان تصریح کرد: با اجرای طرح پایش سوخت که با مشارکت کلیه مناطق کشور در سیستان و بلوچستان در حال انجام است، مسائل کارشناسانه و موارد پیشگیرانه در راستای جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و بهینه سازی سوخت انجام خواهد شد.
گفتنی است؛ طرح پایش مصرف سوخت از ۱۹ آبان به مدت ۱۰ روز با حضور کارشناسان ستاد و مناطق ۳۷ گانه، از سوی ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در منطقه زاهدان در حال اجرا است.
 
انتهای پیام/
جمعه ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 452356
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *