۰
دبیر اجرایی هفته کتاب و کتابخوانی چابهار خبر داد؛

رونمایی از کتاب شعر انقلابی به زبان بلوچی برای اولین بار در کشور

دبیر اجرایی هفته کتاب و کتابخوانی چابهار گفت: نویسنده چابهاری ابراهیم عابد کتاب شعری با مضمون انقلابی به زبان بلوچی سروده و ثبت ملی شده است که در هفته آینده در چابهار از آن رونمایی می شود.
رونمایی از کتاب شعر انقلابی به زبان بلوچی برای اولین بار در کشور
محمد امین محمدی در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: چابهار توانست برای اولین بار در کشور ۶۰ باشگاه کتاب‌خوانی را در مدت سه ماه در سطح شهرستان برگزار کند که تاثیر بسزایی در یادگیری و علاقمندی به کتاب دانش آموزان دارد.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این باشگاه ها افزود: مربیان آموزش دیده تحت مدیریت اداره ارشاد چابهار با حضور در گروههای مختلف دانش آموزی، یک کتاب را در میان دانش آموزان توزیع می کنند و بعد از اینکه مطالعه تمام شد همه دانش آموزان اقدام به تفسیر و صحبت در مورد موضوع کتاب مطالعه شده خواهند کرد.
رئیس اداره ارشاد شهرستان چابهار ادامه داد: ۲۸ آبان ماه مراسم محوری هفته کتاب و کتابخوانی در روستای رمین چابهار برگزار می شود و دو نویسنده کتاب کودک از پایتخت کشور در این مراسم حضور خواهند یافت.
وی با اشاره به برنامه های هفته کتاب تاکید کرد: برنامه هایی در مدارس به مناسبت این هفته در نظر گرفته شده است تا علاقه به مطالعه در بین اقشار جامعه گسترش یابد همچنین قرار است از مسئول کتابخانه رمین چابهار به عنوان نشر دهنده برتر کتاب و کتابخوانی در تهران تجلیل شده و برگزیدگان کشوری در این مراسم حضور یابند.
محمدی در پایان خاطرنشان کرد: روح انسان با کتاب و مطالعه کردن آرامش می یابد و کمالات انسان با کتابخوانی شکوفا شده و راه و روش زندگی درست دنیوی و کمال اخروی را به انسان نشان می دهد.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب: 452352
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *