۰

افتتاح مدرسه 12 کلاس برکت در محروم ترین منطقه چابهار

مدرسه ۱۲ کلاسه برکت در محله مراد آباد چابهار با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای تحصیل 400 دانش آموز افتتاح شد.
افتتاح مدرسه  12 کلاس برکت در محروم ترین منطقه چابهار
به گزارش چهاربهاران سرپرست فرمانداری چابهار در مراسم بهره افتتاح از مدرسه برکت که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت  یک هزار و 442 متر مربع شامل ساختمان آموزشي و سرايداري و سرويس بهداشتي،یک هزار و 750 متر مربع محوطه و 240 متر طول ديوار ساخته شده است.
رحمدل بامری با اشاره به هزینه صرف شده برای این مدرسه افزود: برای ساخت این مدرسه یک میلیارد و 600 میلیون تومان با مشارکت بنیاد برکت و اداره کل نوسازی مدارس استان  هزینه شده است و 400 دانش آموز دختر پایه ابتدایی محله مرادآباد شهر چابهار شروع سال تحصیلی را در این مدرسه جشن گرفتند. 
وی با اشاره به پیگیری های آتی برای رسیدن به استاندارد آموزشی در چابهار ادامه داد: سرانه فضای آموزشی در شهرستان چابهار یک متر و 80 سانتی مترمربع است و برای رسیدن به استاندارد هشت مترمربعی کشور نیازمند مساعدت خیران و تخصیص اعتبارات دولتی هستیم.
وی با اشاره به اجرای ساخت 37 مدرسه نیمه تمام در سطح شهرستان چابهار تصریح کرد: چابهار یکی از محروم ترین نقاط استان و کشور در زمینه محرومیت های آموزشی هست و باید تلاش بیشتری برای استاندارد سازی مدارس صورت گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین ابعاد فرهنگی هر اجتماع محسوب می شود و مسئولین استانی و کشوری باید بررسی و تجهیز آموزشی چابهار را در اولویت توجه خود به مناطق مختلف شهرستانی قرار دهند.
​انتهای پیام/
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب: 452335
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *