۰

خانه تکانی قبل از بهار در استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال خواسته و ناخواسته در نقل و انتقالات نیم فصل تغییرات زیادی در بحث بازیکنان خواهد داشت.
خانه تکانی قبل از بهار در استقلال تهران
به گزارش چهاربهاران، تیم فوتبال استقلال در ابتدای فصل کار خود را پس از خرید های جنجالی آغاز کرد تا جایی که آبی پوشان با سرمربیگری شفر هم از دور رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و هم جام حذفی را در دیدار مقابل سایپا با وجود 10 نفره بودن تیم حریف به شاگردان علی دایی واگذار کردند .
تیم فوتبال استقلال تا اتمام نیم فصل اول فقط 4 بازی دیگر در رقابت های لیگ برتر در پیش رو دارد تا در نهایت شاهد تغییراتی اساسی در جمع آبی پوشان باشیم .
اخراج روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی از تمرینات تیم و منع بازی در دیدار مقابل ماشین سازی به دلیل بی انضباطی از مواردی است که این روز ها استقلالی ها آن را پشت سر می گذارند و این تصمیم توسط شفر صورت گرفته که البته احتمال دارد همین 2 بازیکن برای ادامه حضور در استقلال در نیم فصل تصمیماتی را برای جدایی از جمع آبی پوشان اتخاذ کنند .در نهایت این 2 بازیکن طی روز های گذشته پس از عذر خواهی منعی برای حضور در تیم ندارند .
همچنین از طرفی دیگر جدایی تعدادی بازیکن جوان و نیمکت نشین استقلال هم این روز ها زمزمه جدایی خود را بر سر زبان ها انداختند تا در نیم فصل بتوانند با حضور در تیم دیگر پایشان به توپ بخورد و بازی کنند .
موضوع مهم تر دیگه بحث حضور بازیکنان خارجی بی کیفیت استقلال در ترکیب تیم است .بازیکنانی با قرارداد های بلند مدت و البته گران قیمت که قرارداد های آنها به دلارمنعقد شده و استقلالی ها هیچ راهی برای فسخ قرارداد با آنها ندارد و در این میان هم تیمی پیدا نمی شود که خواهان بازیکنانی همچون الحاجی گرو و نیومایر باشد تا در آن صورت استقلال این بازیکنان را در اختیار تیم های جدید قرار دهد تا به نوعی از شر خارجی ها خلاص شود .بازیکنانی که هیچ کدام به اندازه جپاروف و تیام برای استقلال کارایی نداشتند .جابر انصاری نیز از دیگر بازیکنانی است که احتمالا نامش در نیم فصل از لیست خارج شود.
دیگر موردی که برای استقلالی ها در نیم فصل رقم می خورد بحث بازگشت مصدومان تیم است .بازیکنانی مصدومی که هر یک از تجربه و تبحر خاصی برخوردار هستند اما در نهایت باید دید این بازیکنان پس از پشت سر گذشتن دوران مصدومیت دوباره به اوج آمادگی لازم رسیده اند یا خیر .مرتضی آقاخان ،محسن کریمی و داریوش شجاعیان بازیکنانی هستند که با سپری کردن مراحل درمانی می توانند در نیم فصل دوم به استقلال کمک کنند و شرایط آبی پوشان را در وضعیت بهتری قرار دهند .
البته استقلال این روز ها همان طور که بار ها مطرح شده شرایط خوبی با شفر ندارد و بار ها نیمکت این سرمربی آلمانی به لرزه در آمده و در این میان مدیران استقلال با مصاحبه های خود دل شفر را برای ادامه کار در استقلال محکم کردند . در هر صورت تیم فوتبال استقلال با حضور این مربی باید دستخوش تغییرات دیگری هم بشود .تغییراتی همچون اضافه شدن دو یا سه بازیکن به ترکیب تیم که در نهایت شفر بتواند با جذب یک مدافع ،مهاجم و بازیکن بازی ساز نیم فصل دوم را قدرتمند تر آغاز کند تا آبی پوشان با کسب نتایج بهتر دل هواداران را بدست آوردند و از شرایط بحرانی خارج شوند .
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 452333
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *