معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی خبر داد:

راه اندازی سایت قایقرانی بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان

12 آبان 1397 ساعت 11:30

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: برای اولین بار سایت تخصصی قایقرانی بانوان در محل سایت آموزش قایقرانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان راه اندازی شد.


سعید امیری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: رشته قایقرانی از سالیان گذشته صرفا مختص آقایان بود و علیرغم علاقه خانواده ها به این رشته ورزشی مفرح دسترسی نداشتند.

وی افزود: با پیگیری هیاًت قایقرانی بندر و مسئول ورزش بانوان، آموزش این رشته ورزشی برای بانوان و خانواده ها متشکل از شاغلین، همسران و دختران کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

معاون اداری و مالی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمرینات تئوری این رشته به مدت یک هفته در مجموعه های ورزشی اداره کل برگزار و تمرینات عملی ( آموزش در دریا ) نیز مصادف با هفته ورزش و تربیت بدنی تحت نظر مربی بانوان در سه رده سنی در محل سایت قایقرانی جدید ( سایت آموزشی ) انجام شد.

وی گفت: پس از اتمام دوره آموزشی در نهایت بهترین های این گروه به علاوه افراد جدیدی که در آینده آموزش خواهند دید برای مسابقات قایقرانی بانوان کشور که در سال آینده برگزار خواهد شد، انتخاب می شوند.

امیری خاطر نشان کرد: با تداوم پشتیبانی مادی و معنوی مسئولان از قایقرانی بانوان، شاهد پویایی و ارتقاء سطح کیفی عملکرد تیم قایقرانی بانوان اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452224

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452224/راه-اندازی-قایقرانی-بانوان-اداره-کل-بنادر-دریانوردی-استان-سیستان-بلوچستان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir