۰
دعوت علما و روحانیون شيعه و سني چابهار برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان؛

حضور مردم در صحنه یاس و ناامیدی دشمنان را در پی دارد/ با سلطه گری استکبار، شعار مرگ بر امریکا نیز ادامه خواهد داشت

امامان جمعه شيعه و سني چابهار ضمن دعوت از عموم مردم با حضور وحدت آفرین خود در راهپیمایی 13 آبان گفتند: حضور در راهپیمایی 13 آبان ضمن تجدید بیعت با مقام ولایت و آرمان‌های شهدا، یاس و ناامیدی دشمنان را در پی دارد.
حضور مردم در صحنه یاس و ناامیدی دشمنان را در پی دارد/ با سلطه گری استکبار، شعار مرگ بر امریکا نیز ادامه خواهد داشت
به گزارش چهاربهاران، روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.
 
در روز 13 آبان 1343، مأموران رژیم شاه، حضرت امام (ره) را در قم دستگیر و به دستور آمریکا، به ترکیه تبعید کردند.
در روز 13 آبان 1357، دانش آموزان تهرانی در اعتراض به دخالت های آمریکا در ایران، راه پیمایی کردند، ولی دژخیمان رژیم شاه، به آنان حمله کرد و آنان را به خاک و خون کشید.
در روز 13 آبان 1358، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه ی جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند.

بدین ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد. بنابراین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این روز را به روز «ملّی مبارزه با استکبار» نام گذاری کردند.

در آستانه این روز بزرگ هستیم و شماری از علمای اهل سنت و ائمه جمعه شیعه و سنی در مصاحبه با چهاربهاران از شهروندان چابهاری برای حضور گسترده در این مراسم دعوت کردند.
 
حضور فعال در راهپیمایی 13 آبان نشانه بالندگی و زنده بودن انقلاب اسلامی ایران است
امام جمعه اهل سنت چابهار بیان کرد: ۱۳ آبان به‏ عنوان نماد اعتراض و مقاومت ملت مسلمان ايران در برابر زورگويى، زياده‏ خواهى، مداخله جويي و افزون‏ طلبى مستكبران به‏ ويژه آمريكاى جنايتكار است.
مولوی عبدالرحمن ترنجزر در گفت و گو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی نشانه بالندگی و زنده بودن انقلاب اسلامی است، گفت: شعار «مرگ بر آمریکا»، به عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین شعار مردم در تظاهرات ضد استکباری یوم الله سیزدهم آبان و سایر مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی است و حذف نمی شود.
وی افزود: حضور در راهپیمایی 13 آبان به ویژه در شرایط فعلی به خاطر دفاع از نظام و ارزش های انقلاب اسلامی و ظیفه همگانی است تا بتوانیم دین خود را به شهدا ادا کرده و وظیفه خود را نسبت به انقلاب به نحو احسن انجام دهیم.

شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت رمز نابودی استکبار جهانی است
مدیر انجمن اهل قلم بلوچ چابهار گفت: 13 آبان يادآور حوادث مهمي است که در شکل‌گيري انقلاب اسلامي و بيرون راندن استکبار جهاني از ايران نقش تأثيرگذاري داشته است.
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، شهروندان را به حضور پرشور و گسترده، در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان دعوت کرد و افزود: از عموم مردم خواستاریم تا با بصیرت، آگاهی ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان در ضربه زدن به ارکان نظام اسلامی و وحدت‌امت واحده را بشناسند و خنثی سازند.
وی بیان کرد: این حضور بار دیگر ندای استکبارستیزی ملت ایران را رساتر از گذشته به گوش جهانیان می‌رساند
 
برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی همه با هم در راهپیمایی شرکت خواهیم کرد
امام جمعه اهل سنت شهر نگور گفت: ما در آستانه روز مبارزه با استکبار جهاني قرار داریم و براي رسوا کردن آمريکا وهم پيمانانش بار ديگر با فريادهايمان با آرمان هاي شهداي گران‌قدر انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجديد ميثاق خواهيم داشت.
مولوی عبدالرحمن عارفی افزود: با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان باید استحکام و وحدت ملت عزیزمان را به جهانیان نشان بدهیم و ثابت کنیم که ایمان و تقوای و حدت ما مهم‌تر از هر چیز دیگری است و همه برای حفظ کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش می‌کنیم.
 
حضور در راهپیمایی باعث اقتدار کشورمان و مشت محکمی بر رهان بدخواهان ایران اسلامی است
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان چابهار ضمن توجه به مراسماتی نظیر ۱۳ آبان که به عنوان نماد انقلاب اسلامی است بیان کرد: اگر جوانان و نوجوانان ما به این عمل برسند که مقاومت و ایستادگی در گرو پیشرفت و خلوص در رفتار اسلامی است مسلمأ پیروزی نهایی در جهان از آن اسلام خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین محمد بامری در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه ایران در مقابله با استکبار جهانی و کمک به مستضعفان عالم یکی از مهمترین شاخصه های جمهوری اسلامی است افزود: حضور گسترده و با شکوه مردم در راهپمایی یوم الله 13 آبان باعث عزت و اقتدار بیش ازپیش میهن عزیزمان و مشت محکمی نیز بر دهان بدخواهان ایران اسلامی در اقصی نقاط گیتی خواهد بود.

دشمنان شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را در راهپیمایی کوبنده تر خواهند شنید
فعال فرهنگی شهرستان چابهار گفت: تجربه نشان داده است هر زمان آمریکا بر علیه ملت شجاع و دولت مقتدر ایران حرفی را زده است مردم ما متحدتر و انسجام بیشتری گرفتند.
حجت السلام علی رشیدی افزود: امسال نیز به حول قوه الهی شاهد حضور با شکوه اقشار مختلف مردم مخصوصا دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان خواهیم بود که امسال قطعنا دشمنان ما شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را کوبنده تر خواهند شنید.
وی بیان کرد: از ملت استکبارستیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می کنیم تا با حضور انقلابی و گسترده خود در تظاهرات ضد استکبار یوم الله سیزدهم آبان ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی و آرمان‌های شهدا مهر تأییدی مجدد زنند.
 
انتهای پیام/
 
 
يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 452219
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *