منتظر پاسخ دولت به اعتماد مجلس در رای به 4 وزیر پیشنهادی هستیم

7 آبان 1397 ساعت 12:40

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: رای اعتماد به 4 وزیر صحه‌ای به تعامل مجلس با دولت بود و ما منتظر پاسخ دولت به این اعتماد و همکاری و خدمت به مردم و حل مشکلات تورم و بیکاری از سوی دولت هستیم.


به گزارش چهاربهاران، یوسف داودی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به رای اعتماد مجلس به 4 وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های اقتصاد، کار، راه و صنعت گفت: مجلس با رای اعتماد به این 4 وزیر بار دیگر تعامل و همکاری خود با دولت را نشان داد و این خود مؤید همراهی و حمایت مجلس از دولت است.
وی افزود: وزارتخانه‌هایی همچون تعاون کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت  پیش از این هر یک از اینها دو وزارتخانه بوده و از سوی دیگر نبض اقتصاد کشور در دست همین 4 وزارتخانه است و این دو موضوع اهمیت کار این وزارتخانه‌ها را نشان می‌دهد و لازم است تا وزرای این وزارتخانه‌ها که رای اعتماد از مجلس دریافت کرده‌اند بدون فوت وقت کار خود را برای خدمت به مردم و رفع مشکلات اقتصادی کشور آغاز کنند.
نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس تا جایی که برایش مقدور بود با دولت همکاری کرد و کار خود را انجام داد تا دست دولت برای خدمت به مردم باز باشد و ما منتظر پاسخ دولت به این اعتماد مجلس هستیم.
داودی در پایان خاطرنشان کرد: ما منتظریم ببینیم دولت در پاسخ به اعتماد مجلس حرکت بسیار قوی‌ای را در جهت حل مشکلاتی همچون تورم، گرانی و مشکلات اقتصادی مردم را حل و فصل کند و گام‌های مثبتی را در این زمینه بردارد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 452185

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452185/منتظر-پاسخ-دولت-اعتماد-مجلس-رای-4-وزیر-پیشنهادی-هستیم

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir