۰

ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به کشور های همسایه/ تجار ایرانی، هندی و افغان با هزینه کمتری کالا های خود جابه جا خواهند کرد

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت:مهم ترین هدف موافقت نامه سه جانبه ترانزیتی چابهار، ارائه خدمات حمل و نقل به کشور های همسایه است تا شاهد توسعه ترانزیت در منطقه خود باشیم .
ارائه خدمات حمل و نقل دریایی به کشور های همسایه/ تجار ایرانی، هندی و افغان با هزینه کمتری کالا های خود جابه جا خواهند کرد
به گزارش چهاربهاران، محمد علی حسن زاده در حاشیه نشست شورای هماهنگی اجرایی سازی موافقتنامه سه جانبه ترانزیتی چابهار، افزود: با عملیاتی شدن این موافقت نامه، در دو  ماه آینده، تجار ایرانی، هندی و افغان با هزینه کمتری کالا های خود را در این کریدور جابه جا می کنند.
 عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه همه کشور ها دسترسی به دریا ندارند در حالی که از طریق دریا هزینه های حمل و نقل بسیار کمتر است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ایران در جنوب کشور از خرمشهر تا چابهار دارای مرز دریایی است و می توانیم به کشور های همسایه خدمات مناسبی ارایه دهیم.
وی افزود: موافقت نامه چابهار توسط دولت و مجلس سه کشور ایران، هند و افغانستان به تصویب رسیده و اردیبهشت ماه سال جاری، مراتب جهت اجرا شدن ابلاغ شده است.
وی گفت:مهم ترین هدف موافقت نامه سه جانبه ترانزیتی چابهار، ارائه خدمات حمل و نقل به کشور های همسایه است تا شاهد توسعه ترانزیت در منطقه خود باشیم .
انتهای پیام/
چهارشنبه ۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 452144
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *