در سومین یادواره شهدای حفاظت از نماز جمعه چابهار؛

امروز شیعه و سنی در کنار هم در مسیر عاشورا قرار دارند/عزت، امنیت و وحدت ما در اربعین است

28 مهر 1397 ساعت 20:42

امام جمعه شهرستان چابهار گفت: آبرو و عزت این ملت در گرو همین کربلاست، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به جایی رسید که شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم توانستند با اربعین دسیسه های دشمن را خنثی کنند.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام و المسلمین سید محمد موسوی در مراسم یادواره شهدای حفاظت از نماز جمعه چابهار اظهار کرد: ملت ما خواست مطیع خدا و اختیارش دست خودش باشد بدون اینکه بخواهد با کشوری دشمنی کند مگر با شیاطینی که از آغاز این نهضت با هر لباس و نقابی با این انقلاب دشمنی داشتند و جنگ احزاب واقعی علیه انقلاب ۴۰ سال است که ادامه دارد.
وی با اشاره به دسیسه های دشمنان از بدو انقلاب تاکنون افزود: جنگ احزابی که لیبرال ها، منافقین، خلقی ها و شیاطین همه با هم علیه این انقلاب اقدام کردند و تمام امکاناتشان را علیه ملت بی دفاع به میدان آوردند و شعار ما این بود که احدی نمی تواند به قدرت ما ضربه وارد کند.
وی خودکفایی را عامل موفقیت کشور دانست و ادامه داد: هیچ توان نظامی و قدرتی جز توان خودمان به داد ملت نرسید و فرهنگ خون حسین بن علی علیه السلام کشور ما را از گزند دشمنان سالم نگه داشته است و تنها قدرت این ملت خون مقدس شهدا بودند، همانی که خداوند می فرماید اینها مرده نیستند و حیات واقعی دارند و روزی آن ها حمایت از ارزش های انسانی می باشد.
امام جمعه چابهار تاکید کرد: خاندان پلید آل سعودی که سالیان سال دارند با پول کثیف شان کارشان را کشتار مظلومان و بیگناهان راه انداخته اند ولی امروز رسوا شده اند، می خواستند ایران را پولشان نابود کنند حتی در همین استان با ترفند هایی می گفتند که نمی شد شیعه و سنی در کنار هم باشند ولی وقتی دیدند به نتیجه نمی رسند در شهر پیشین شهید شوشتری را با برادران اهل سنت به شهادت رساندند و یا در هفته گذشته مرزداران شیعه و سنی را با هم ربایش تروریستی می کنند.
خطیب نماز جمعه چابهار تشریح کرد: در همین مسجد می خواستند با پول های آل سعود از در و دیوار خون جاری کنند اما خون این دو شهید مخلص شهید آسوده و بزی آن ها را ناکام گذاشتند، تکفیری هایی که قصد داشتند حتی در روز تاسوعا محدودیت تاسوعا و عاشورا را پایه گذاری کنند.
وی خط شهدا را عامل پیروزی دانست و تصریح کرد: ما امروز گرفتار بعضی جریان های افراطی هستیم بجای اینکه سراغ خانواده های این شهدا بیاییم می رویم و به دهان برخی از این سلبریتی های بی سواد گوش می کنیم یا به صوت ربنای انگلیسی فلان شخص گوش کنیم.
 وی کربلا را عامل امنیت کشور خطاب و عنوان کرد: آبرو و عزت این ملت در گرو همین کربلاست، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی به جایی رسید که شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم توانستند با اربعین دسیسه های دشمن را خنثی کنند و از هر ملیت و مذهبی هر ساله در این ایام بیش از ۲۷ میلیون نفر حتی ۵۰۰ کیلومتر پیاده روی می کنند و شیعه واقعی را معرفی می‌کند.
حجت الاسلام موسوی در پایان خاطرنشان کرد: ولی چه کنیم این مکتب اربعین را برخی از مسئولین ما درک نکرده‌اند، دکتر فوق تخصص روی خاک می نشیند و کفش های زائرین را واکس می زند مسئولین هم باید همین گونه باشند نه آن قمه زنی خون ریز که بهانه دست دشمن می دهد، قدرت و عزت ما در خون شهداست.
​انتهای پیام/


کد مطلب: 452120

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452120/امروز-شیعه-سنی-کنار-هم-مسیر-عاشورا-قرار-عزت-امنیت-وحدت-اربعین

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir