۰
رئیس شورای شهرستان چابهار؛

زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار جانمایی شد/پروژه های نیمه تمام چابهار نیاز به توجه ویژه دارد

رئیس شورای شهرستان چابهار گفت: زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با متراژ ۲۵ هکتار محدوده روبروی مصلی اهل سنت واقع در کمربندی در محل سالن های منطقه آزاد چابهار جانمایی شد همچنین بیش از هفت پروژه کلان نیمه تمام در چابهار نیاز به رسیدگی ویژه از سوی دولت دارد.
زمین بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار جانمایی شد/پروژه های نیمه تمام چابهار نیاز به توجه ویژه دارد
معین الدین سعیدی در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: طبق جلسات برگزار شده با رئیس علوم پزشکی ایرانشهر و مسئولین مربوطه با جانمایی این زمین امید ها برای ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار زنده شد.
وی با اشاره به افتتاح سه پروژه درمانی جزو پروژه های نیمه تمام در شاخص درمان در بیمارستان کنونی چابهار افزود: کلینیک ویژه بیمارستان تا دو ماه آینده افتتاح می شود همچنین طی جلسه ای که با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر برگزار شد، بلوک زایمان و بخش سوانح و سوختگی اواسط تابستان ۹۸ افتتاح می شود تا در کنار پیشرفت پروژه بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی تا حدودی مشکلات و نیازهای مردم شهرستان را جوابگو باشد.
رئیس شورای شهرستان چابهار ادامه داد: در حال حاضر پروژه های نیمه تمام چابهار عبارتند از ساخت فرودگاه، بیمارستان 540 تختخوابی، اضافه ظرفیت ایستگاه آب شیرین کن به ویژه در پسابندر، ساخت ورزشگاه نیمه کار شده کریکت، راه آهن، خط لوله گاز زاهدان به چابهار، انتقال آب از سد پیشین به شیرگواز و انتقال آب از زیردان به پیرسهراب که این طرح به زودی اجرایی و به بهره برداری خواهد رسید.
​وی با اشاره به خط انتقال آب از سد زیردان به پیرسهراب تاکید کرد: با بهره برداری از این طرح که باید به ویژه پیگیری شود و به زودی افتتاح خواهد شد بیش از 200 روستای شهرستان در پیرسهراب از نعمت آب بهره مند خواهند شد و امیدواریم خط لوله پیشین به شیرگواز هم به همین مرحله برسد.
وی ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی در چابهار را جزو حقوق قانونی مردم چابهار دانست و ادامه داد: بی شک نگاه دوراندیش و پیش بینانه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با توجه که چابهار از نظارت مستقیم زاهدان تحت نظر ایرانشهر قرار گرفته است می طلبد تا با جانمایی زمین مربوطه با همین قدرت نیاز درمانی مردم را که طی سال های متمادی جزو نیازهای مبرم مردم بوده برطرف کنند.
سعیدی تشریح کرد: بخش کلینیک ویژه، بلوک زایمان و بخش سوانح و سوختگی پروژه های کوتاه مدتی ست که می تواند تا حدودی کمک رسان نیازهای درمانی مردم در موارد مربوطه باشد و بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی می تواند مرهمی بر درد های درمانی مردم منطقه باشد.
وی با اشاره به اهمیت درمان در هر منطقه اذعان کرد: درمان جزو اولویت های مردم هر منطقه محسوب می شود چراکه اگر درمان نباشد یقینا زندگی نیست و رفع دغدغه بهداشت و درمان به خصوص در شهر ساحلی چابهار جزو اولویت ها به حساب می آید.
​رئیس شورای شهرستان چابهار خاطرنشان کرد: ساخت فرودگاه می تواند تحولی بزرگ در چابهار ایجاد کند چه در بحث حمل و نقل هوایی و چه در بحث گردشگری که باعث رونق صنعت اقتصادی و معیارهای فرهنگی خواهد شد.
انتهای پیام/

 
جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 452117
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *