مشاور وزیر در امور ایثارگران؛

اعمال فرهنگ ایثار در عملکرد مدیران دستگاه ها باعث پیشرفت کشور می شود

25 مهر 1397 ساعت 8:47

مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران گفت: فقرزدایی باید از مدیران شروع شود به طوری که ویژگی زمان جنگ را داشته باشیم و فرهنگ و ایثار و شهادت را وارد میدان کنیم و گرنه ایثار گفتن فایده‌ای ندارد.


به گزارش چهاربهاران غلام‌رضا یاوند عباسی با حضور در چابهار و شرکت در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در مقابل فرهنگ ایثار، فرهنگ دنیاطلبی است و در شرایطی که در جنگ روانی و اقتصادی به‌سر می‌بریم و مرتب تزریق ناامیدی به جامعه می‌شود می‌توانیم با فراگیر کردن فرهنگ ایثار و شهادت که نتیجه آن ساده‌زیستی است جلوی آن را بگیریم.
وی با اشاره به نقش فداکاری در توسعه امور افزود: متناسب با توسعه باید فقرزدایی در دستورکار قرار گیرد؛ فقرزدایی هم باید از مدیران شروع شود باید ویژگی زمان جنگ را داشته باشیم و فرهنگ و ایثار و شهادت را وارد میدان کنیم و گرنه ایثار گفتن فایده‌ای ندارد.
وی ساده زیستی را اساس روحیه انقلابی دانست و تسریح کرد: مسولان باید ساده‌زیست باشند، خوی اشرافی‌گری را کنار بگذارنند، به مردم اعتماد کنند، با فساد و تبعیض مخالفت کنند و شجاع باشند؛ در این صورت است که بعد ایثارگری اثر پیدا می‌کند و فقط لقلقه زبان نیست.
یاوند عباسی ادامه داد: در صورتی که فرهنگ ایثار و شهادت را عملی کنیم به موفقیت می‌رسیم؛ فرهنگ ایثار وارد حوزه موشکی شد از قدرت‌های موشکی شدیم، وارد حوزه هسته‌ای شد باز هم از قدرت‌ها شدیم و پیشرفت کردیم ولی چرا در حوزه‌هایی که تکنولوژی کمتری از هسته‌ای و یا موشکی دارد پیشرفت نمی‌کنیم و یا پیشرفتمان کم و کند است چون فرهنگ ایثار را وارد نکردیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: توسعه شهرستان چابهار با رویکرد توسعه تجارت، گردشگری، اقتصادی خیلی خوب است ولی اگر متناسب و متوازن با فقرزدایی نباشد نمی‌تواند توسعه پایدار و مبارکی برای کشور باشد.
انتهای پیام/


 


کد مطلب: 452111

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452111/اعمال-فرهنگ-ایثار-عملکرد-مدیران-دستگاه-باعث-پیشرفت-کشور-می-شود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir