۰

شرح ماجرای تیراندازی به آمبولانس اورژانس از زبان تکنسین مجروح

تکنسین فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ چابهار که در حادثه تیراندازی اشرار مسلح به آمبولانس اورژانس مجروح شده بود، جرئیات این حادثه را تشریح کرد.
شرح ماجرای تیراندازی به آمبولانس اورژانس از زبان تکنسین مجروح
به گزارش چهاربهاران، مهدی جار تکنسین فوریت‌های پزشکی اورژانس ۱۱۵ چابهار در ارتباط با حمله چند شب گذشته اشرار مسلح به آمبولانس اورژانس پایگاه نوبندیان گفت: ساعت ۲۲:۳۶ سیزدهم مهرماه مأموریتی در یکی از روستاهای نوبندیان در ارتباط با سقوط از ارتفاع به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
وی ادامه داد: در مسیر اعزام به مأموریت، از یک جاده اصلی وارد جاده فرعی شدیم تا به محل وقوع حادثه برسیم، به خاطر نزدیک شدن به سرعت‌گیر مجبور شدیم سرعت آمبولانس را کم کنیم.
این تکنسین اورژانس توضیح داد: ناگهان فردی با لباس بلوچی و با صورت بسته که یک اسلحه نیز به دست داشت، از پشت یک تپه ظاهر شد و به محض کم شدن سرعت آمبولانس، به صورت رگبار شروع به تیراندازی کرد.
وی تأکید کرد: در همان لحظه اول، همکار بنده دچار جراحت شدیدی شد و من هم که راننده آمبولانس بودم، از ناحیه سر و صورت دچار جراحات شدیدی شدم. دقیقا فرد تیرانداز در وسط جاده قرار گرفته بود و از روبه‌رو به آمبولانس تیراندازی می‌کرد.
جار تصریح کرد: فرد ضارب هم‌زمان با تیراندازی مداوم به آمبولانس نیز نزدیک می‌شد، همکار من خونریزی شدیدی داشت و من هم کف آمبولانس افتاده بودم و سر و صورتم پر از خون بود.
این پرسنل اورژانس 115 در ادامه گفت: فرد ضارب به بالای سر ما رسید و می‌خواست تیر خلاص بزند که ناگهان یک تویوتا در یک جاده اصلی توقف کرد و فرد تیرانداز مجبور شد به سمت خودرواش فرار کرده و متواری شود. بلافاصله پس از این حادثه، بچه‌های فوریت‌های اورژانس به محل اعزام شدند و ما را به مراکز درمانی منتقل کردند. در حال حاضر چند ترکش در فک و گونه و سینه من قرار دارد و چشمم نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته است، همکار دیگر بنده نیز در چابهار جراحی شده و چند تیر از بدنش خارج کردند و خدا را شکر در حال حاضر وضعیت مطلوبی دارد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب: 452092
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *