۰

14 واحد صنفی متخلف در شهرستان چابهار شناسایی شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار گفت: پرونده تخلف 14 واحد صنفی اعلام شده در شهرهای توابع از شهرستان چابهار جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.
14 واحد صنفی متخلف در شهرستان چابهار شناسایی شد
به گزارش چهاربهاران، هادی اکبری در حاشیه جلسه ای که با هدف بررسی مسائل و مشکلات بازار شهر نوبندیان از توابع شهرستان چابهار و با حضور روسای اتحادیه های صنفی، عمده و خرده فروشان و بازاریان در محل مسجد نوبندیان، برگزار شد، گفت: نظارت ها و بازرسی ها از واحدهای صنفی مراکز اقتصادی و مراکز توزیع کالا و خدمات در سطح شهرستان چابهار و توابع آن با هدف جلوگیری از ایجاد اختلال در شبکه توزیع کالا و خدمات، تخلفات اقتصادی و احتکار و به جهت حمایت از مردم در حال انجام است.
وی ادامه داد: براساس نظارتهای متداول از واحدهای صنفی، جایگاه های توزیع گاز مایع و سایر بخش های اقتصادی طی روز گذشته در شهرهای نگور، پلان و نوبندیان از توابع شهرستان چابهار، تعداد 14 واحد صنفی متخلف شناسایی شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چابهار افزود: پرونده تخلف 14 واحد صنفی اعلام شده جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: دربازرسی ها علاوه بر برخوردهای تعزیری با متخلفان از طرف بازرسین برای سایر کسبه و بازاریان تذکرات و راهنمایی های لازم به جهت بهبود فعالیت کاریشان در دستورکار قرار دارد و درحال انجام است.
اکبری بیان کرد: شهروندان شهرستان چابهار می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار ، انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان به حوزه ستادخبری به صورت حضوری وکتبی گزارشات خود را ارائه کنند وپس از اخذ گزارش، بازرسین این اداره سریعاً اقدام به بررسی گزارش خواهند کرد.
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 452091
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *