۰

ناو شکن رزمی شهید دریابان نقدی وارد ناوگان دریایی ارتش کنارک شد

ناوشکن رزمی شهید دریابان نقدی از منطقه دوم دریایی بوشهر برای نخستین بار، دیروز به منطقه سوم دریایی کنارک ملحق شد.
ناو شکن رزمی شهید دریابان نقدی وارد ناوگان دریایی ارتش کنارک شد
به گزارش چهاربهاران، فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم الحاق ناو موشک انداز کنارک به منطقه سوم نبوت نداجا در نیروی دریایی این شهر گفت: این ناو شکن برای همیشه در سواحل مکران حضور خواهد داشت و می‌تواند در تامین امنیت و کمک به صیادان منطقه در بحران‌های دریایی نقش اساسی ایفا کند.

امیر دریادار خانزادی با اشاره به اینکه ارتش در مرز‌های هوایی، دریایی و خشکی ایران با تمام توان حضوری مقتدرانه دارد افزود: از خلیج عدن تا آب‌های بین المللی هر کجا که منافع کشور اقتضا کند حضور پیدا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: سواحل مکران یکی از مناطق مهم و راهبردی کشور است و چندین ناوشکن رزمی نیروی دریایی در بندرعباس و بوشهر تامین امنیت این منطقه را برعهده دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش یکی از پیام‌های الحاق ناوشکن شهید دریابان نقدی را حضور مقتدرانه در دریا عنوان کرد و گفت: با اقتدار و با صلابت، اجازه هیچ گونه تعرض و دست اندازی به دشمنان را نخواهیم داد.

امیر دریادار خانزادی پیام این اقدام را برای دوستان و هم‌پیمانان دریایی ایران اعلام آمادگی نیروی دریایی ارتش برای انجام هرگونه همکاری امنیتی و بهره‌برداری از منافع دریا به نفع همه ملت‌ها برشمرد.

وی تنگه هرمز را امن‌ترین تنگه راهبردی جهان خواند و گفت: امروز به طور کامل امنیت این تنگه راهبردی با تلاش نیروی دریایی ارتش و سپاه برقرار است.


.
.
.

.

.


انتهای پیام/
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 452088
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *