انتقال تکنسین حادثه تیراندازی چابهار به تهران

16 مهر 1397 ساعت 9:52

رئیس علوم پزشکی ایرانشهر با عیادت از تکنسین مجروح شده حادثه تیراندازی در جمعه گذشته در محور نوبندیان چابهار از انتقال یکی از دو مجروح به تهران خبر داد.


به گزارش چهاربهاران محمد مهران امینی فرد با حضور در بیمارستان چابهار و عیادت از مضروب اورژانس نوبندیان اظهار کرد: انتقال یکی از حادثه دیدگان برای ادامه روند درمان این پرسنل آسیب دیده انجام شده است که با هماهنگی مسئولین اورژانس به بیمارستان فارابی تهران انتقال داده شد.
وی با اشاره به بهبودی دو تکنسین این ارگان افزود: تمام اقدامات و هماهنگی لازم جهت درمان کامل هر دو مجروح ما انجام شده و تکنسین انتقالی به تهران نیز پس از ویزیت فوق تخصص چشم، هم اکنون جهت ادامه درمان تحت نظر است.
رئیس علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به مشخص شدن عاملان این سوقصد ادامه داد: پیگیری لازم در خصوص شناسایی مهاجمان توسط مقامات امنیتی و انتظامی و معتمدین منطقه درحال انجام است.
​امینی فرد خاطرنشان کرد: این اتفاق شامگاه جمعه و در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس به آمبولانس اورژانس ۱۱۵ پایگاه نوبندیان از توابع چابهار در حین انجام ماموریت رخ داد که راننده و تکنسین فوریت‌های پزشکی زخمی شدند.
انتهای پیام/



 


کد مطلب: 452083

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452083/انتقال-تکنسین-حادثه-تیراندازی-چابهار-تهران

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir