مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار خبرداد:

اجرای اقدامات کنترلی درراستای جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی با جدیت در منطقه چابهار

15 مهر 1397 ساعت 11:23

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار گفت: اقدامات کنترلی درراستای جلوگیری از قاچاق فرآورده های نفتی با جدیت در منطقه چابهار در حال اجرا میباشد.


مصطفی نخعی در حاشیه کشف و شناسایی محل دپوی قاچاق سوخت در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: اعمال کنترل و نظارت دقیق بر تامین و توزیع فرآورده های نفتی با توجه به شرایط حساس نقاط مرزی در مقطع کنونی یکی از اصلی ترین رسالت های شرکت در راستای حفظ و صیانت از سرمایه های ملی میباشد.
 
وی همکاری تمامی دستگاههای اجرایی و نظارتی استان در شناسایی، کشف و ضبط محموله های قاچاق فرآورده های نفتی را بسیار مناسب ارزیابی کرد و افزود: در همین راستا روز گذشته با کسب خبری مبنی بر دپوی مقادیری سوخت قاچاق در روستایی در حاشیه شهرستان چابهار توسط افرادی سودجو تیمی متشکل از نیروهای امنیتی و انتظامی با همراهی معاون امنیتی و انتظامی استانداری، دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان و فرمانداری چابهار در محل مذکور حاضر و علاوه بر ضبط فرآورده های قاچاق، افراد متخلف نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در بخش دیگری از صحبت های خود مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی را وظیفه قانونی و شرعی تمامی مسولین و دستگاههای اجرایی دانسته و بیان کرد: با توجه به شرایط خاص استان و همجواری با کشور پاکستان و اختلاف فاحش نرخ فرآورده در مرزها و تفاوت نرخ رسمی فروش در جایگاهها با نرخ قاچاق در بیرون از محیط مجاری عرضه منطقه، باید تمامی دستگاههای نظارتی و اجرایی ضمن توجه به تمامی زنجیره های قاچاق با تمام توان مانع سوء استفاده سودجویان در این زمینه شوند.

نخعی خاطرنشان کرد: به یاری خداوند و با همکاری دستگاههای ذیربط اجازه نخواهیم داد سودجویان و سوداگران با قاچاق فرآورده های نفتی ضمن ایجاد اختلال در نظام اقتصادی کشور سبب بروز مشکل در امر خدمت رسانی به مردم شوند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 452082

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/452082/اجرای-اقدامات-کنترلی-درراستای-جلوگیری-قاچاق-فرآورده-های-نفتی-جدیت-منطقه-چابهار

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir